Joda, det gjorde jeg også, så her er min CB plus i dag
Megafin strek!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda, det gjorde jeg også, så her er min CB plus i dag
Dette var dagen etter forventet mens. Ganske så klar! :b
Sniker litt fra oktober.. Har hørt om flere som ikke har fått 3+ før de er nærmere 6 uker der det har gått helt fint5+0 i dag. Hadde vel nesten trodd det skulle stå 3+0.. men prøver å ikke engste meg over det.. angrer nesten litt på at jeg brukte den i dag og ikke ventet et par dager Fikk 2-3 i helga også..
Edit: er jeg hysterisk som tenker litt på dette? Kjente jeg ble nesten litt urolig, når jeg liksom tenkte at deg burde ha steget til 3+ nå.. Husker ikke helt når jeg fikk 3+ sist, men det var vel ikke så lenge etter..
Er bare litt ekstra redd denne gangen, mest fordi jeg første gang var veldig optimistisk (og det gikk jo helt fint da) Men nå har jeg jo hørt om så mange som har mistet, av kjente og familie, så det ligger liksom litt i bakhodet.
Sniker litt fra oktober.. Har hørt om flere som ikke har fått 3+ før de er nærmere 6 uker der det har gått helt fint
Det er ca halvparten som får får 3+ når de er 5+0, hvis man ser på tall fra flere tusen kvinner som har fått målt hcg i blodet, eller 21 dager etter eggløsning da.5+0 i dag. Hadde vel nesten trodd det skulle stå 3+0.. men prøver å ikke engste meg over det.. angrer nesten litt på at jeg brukte den i dag og ikke ventet et par dager Fikk 2-3 i helga også..
Edit: er jeg hysterisk som tenker litt på dette? Kjente jeg ble nesten litt urolig, når jeg liksom tenkte at deg burde ha steget til 3+ nå.. Husker ikke helt når jeg fikk 3+ sist, men det var vel ikke så lenge etter..
Er bare litt ekstra redd denne gangen, mest fordi jeg første gang var veldig optimistisk (og det gikk jo helt fint da) Men nå har jeg jo hørt om så mange som har mistet, av kjente og familie, så det ligger liksom litt i bakhodet.
Det er ca halvparten som får får 3+ når de er 5+0, hvis man ser på tall fra flere tusen kvinner som har fått målt hcg i blodet, eller 21 dager etter eggløsning da.
Noen har jo veldig lang syklus å til å begynne med følger man jo mensterminen, og da kan plutselig 5+0 være det samme som 4+3, eller omvendt at 5+0 kan være det samme som 5+4. Kommer helt av på hvor mange dager man har mellom første blødning dag og eggløsning