Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når den kommer over 1200 så har den ofte lenger doblingstidJeg tok første HCG blodprøve på tirsdag( 17 dpo) som var 1600, tok en ny på morgen i dag som var 2829.. er dette greit eller skulle den vært høyere ? Har jo ikke helt doblet seg?
Ok takk.. da skal jeg prøve å slappe avNår den kommer over 1200 så har den ofte lenger doblingstid
Det kan gjerne gå 72 til 96 timer mellom doblingstid når man er kommet over 1200 (ca).Jeg tok første HCG blodprøve på tirsdag( 17 dpo) som var 1600, tok en ny på morgen i dag som var 2829.. er dette greit eller skulle den vært høyere ? Har jo ikke helt doblet seg?
Tusen takk for svar skal roe ned nervene nåDet kan gjerne gå 72 til 96 timer mellom doblingstid når man er kommet over 1200 (ca).
Bare fem? Jeg har sikkert minst 70!!Min var sterkere enn kontrollsystemen i forigårs 5+3, så jeg kan ikke skylde på «falsk positiv», haha.
Jeg kjøpte mange tester i affekt da jeg fikk den første positive, litt sånn «dette kan ikke være sant, en av testene månjo være negative», så her sitter jeg, med 5 tester til overs
Disse testene er ikke helt nøyaktig og ingen damer har nøyaktig lik hcg stigning, derfor kan det skje.Hei dere.
Lite spørsmål fra meg..
Jeg tok den første testen min på tirsdag, og fikk da «gravid 1-2» noen som stemmer godt i forhold til eggløsning! I dag tok jeg en til i håp om at det skulle ha endret seg til «gravid 2-3».
Jeg har blitt gravid via inseminering og har dermed veldig peiling på når jeg har blitt gravid.
Siste mens var 9.februar men isemineringen var 12 dager etter og EL ca CD 13..
Hvordan kan det ha seg at testen viste 3+ i dag da?
Disse testene er ikke helt nøyaktig og ingen damer har nøyaktig lik hcg stigning, derfor kan det skje.
Kanskje det er to
Den skifter fra 2-3 til 3+ rundt ca 2000hcg, så det er absolutt ikke umulig å få 3+ tidligere enn forventet, akkurat som at noen er rundt 6 uker før de får 3+. Hcg er veldig individuelt! Hos noen stiger det veldig sakte (72 timer eller litt mer mellom hver dobling) mens hos andre kan det dobles på under 24 timer, laveste i en undersøkelse var 12 timer mellom hver dobling. Det er ikke en god indikator for om det er to, da det er flerlingsvangerskap som har hatt sakte stigning også. Men at den viser 3+ nå er ikke noe jeg ville bekymret meg for!Takk! I følge clearblue skal den jo være 93% nøyaktig.. så jeg syns det var litt vel avvik.. i følge mens er jeg jo ikke 4+0 før i morgen, og i følge eggløsning er/var jeg 4 i går eller i dag!
Liker ikke når det er avvik, da jeg er fryktelig redd for å miste denne gangen også
Den skifter fra 2-3 til 3+ rundt ca 2000hcg, så det er absolutt ikke umulig å få 3+ tidligere enn forventet, akkurat som at noen er rundt 6 uker før de får 3+. Hcg er veldig individuelt! Hos noen stiger det veldig sakte (72 timer eller litt mer mellom hver dobling) mens hos andre kan det dobles på under 24 timer, laveste i en undersøkelse var 12 timer mellom hver dobling. Det er ikke en god indikator for om det er to, da det er flerlingsvangerskap som har hatt sakte stigning også. Men at den viser 3+ nå er ikke noe jeg ville bekymret meg for!
Kanskje du på tirsdag var helt i øvre del av 1-2, og hvis du da produserer hcg raskt i tillegg, så kan du absolutt ha kommet opp på ca 2000 hcg på 3 dager ;-)
Enkelte tester er jo også mer sensitive enn hva de "lover" at de skal være. Men hcg måling jos legen er jo absolutt ikke til å ta feil av daAh, takk for et fint svar! Jeg tok en hcg-prøve hos legen i går og skal ta en ny på mandag og onsdag, så da får jeg jo vite hva det ligger på og hvordan det stiger da
Ja, det er sikkert helt sant! Forventet bare på ingen måte å få 3+ på den testen i dag..Enkelte tester er jo også mer sensitive enn hva de "lover" at de skal være. Men hcg måling jos legen er jo absolutt ikke til å ta feil av da
Ja, det er sikkert helt sant! Forventet bare på ingen måte å få 3+ på den testen i dag..