Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er jo variabelt når egget fester seg, hvis det har festes seg litt raskt f.eks. så vil det jo hatt lengre tid til å produsere HCG, og som de sier over så er det jo veldig variabelt hvor mye det stigerIngen ting negativt i at det har steget såpass raskt i hvertfall
![]()

Haha, trodde jeg skrev i jubeltrådEt ekstra hurra for at jeg fremdeles er supergravid og IKKE har blitt kvalm ennå![]()
Bare fem? Jeg har sikkert minst 70!!![]()
Du er nok mye mer rutinert enn meg.. Hahaha
Jeg er bare galHaha!Du er nok mye mer rutinert enn meg.. Hahaha
![]()
Et ekstra hurra for at jeg fremdeles er supergravid og IKKE har blitt kvalm ennå![]()

Tror det er vanlig? ? Er veeeldig liten sannsynlighet for at det er to. Ivf og satt inn 1 egg. Ingen tvillinger i noen av familieneOi, er ikke det høyt? Kanskje![]()
Tror det er vanlig? ? Er veeeldig liten sannsynlighet for at det er to. Ivf og satt inn 1 egg. Ingen tvillinger i noen av familieneMen assa, tar imot to også jeg
![]()

Det var på tide!Sånn, DA tror jeg at jeg våger meg inn her!
Kan skrive mer info i terminlista
Første test 12 dpo, andre test i dag 17 dpo![]()
Vis vedlegget 289776 Vis vedlegget 289777 Vis vedlegget 289778 Vis vedlegget 289779
Her er alle min tester, så de blir ihvertfall sterkere
Jeg har en veldig god følelse![]()
Åhh, så godt å se 3+ da! Jeg fikk fortsatt 2-3, men jeg åpna den da, og det er tydelig stigning fra forrige 2-3
Jeg tok de andre først og så ann strekene før jeg dyppa digitalÅhh, så godt å se 3+ da! Jeg fikk fortsatt 2-3, men jeg åpna den da, og det er tydelig stigning fra forrige 2-3![]()
Joda, det gjorde jeg også, så her er min CB plus i dagJeg tok de andre først og så ann strekene før jeg dyppa digital![]()