GratulererJeg synes det er litt skummelt med tanke på at jeg er 5 dførtiden og ikke dpo..... og jeg tok test med ettermiddags urin... Og i følge siste mens er jeg 3+3 med så sterke resultater så tidlig.....![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererJeg synes det er litt skummelt med tanke på at jeg er 5 dførtiden og ikke dpo..... og jeg tok test med ettermiddags urin... Og i følge siste mens er jeg 3+3 med så sterke resultater så tidlig.....![]()
Kanskje det er flere? Var jo veldig sterke tester! Uansett-Gratulerer så mye!Jeg synes det er litt skummelt med tanke på at jeg er 5 dførtiden og ikke dpo..... og jeg tok test med ettermiddags urin... Og i følge siste mens er jeg 3+3 med så sterke resultater så tidlig.....![]()
Jeg glemte å skrive at jeg har gått på pergotime for å øke muligheten, og var på UL den 18. Mars som viste 2 folikkel. Kanskje det er 2 ja..☺ Krysser fingrene!Gratulerersikker på at du ikke hadde El tidligere enn du tror?
disse var jo kjempe positive
ta kontakt en ukeindikator
![]()
Jeg glemte å skrive at jeg har gått på pergotime for å øke muligheten, og var på UL den 18. Mars som viste 2 folikkel. Kanskje det er 2 ja..☺ Krysser fingrene!
GratulererSå gøy! CVis vedlegget 169256 cb ser slik ut tørr. Jeg må vel være gravid?
Tusen takk! Dette var etterlengtaGratulerer![]()
Vis vedlegget 169251Vis vedlegget 169252Vis vedlegget 169253
Tror kanskje jeg hører hjemme her3+4 i dag og 11dpo. Termin 14 desember hvis dette stemmer. Fikk nemlig negativ digital samtidig.
Tusen takkGratulerer så mye! Slik jeg har fortsatt det på forumet så har dere vært gjennom mange år med prøving. Krysser fingrene for at spira holder seg til desember ❤ ❤
Tusen takkhar fire år med prøving bak oss så dette føles fantastisk! Selv om frykten for å miste igjen er stor!
Ja dette skal gå! Nå kommer julemirakeletVi har "bare" prøvd i 2,5 år og føler på det samme. Ivf ble redningen vår. Dette skal gå❤

Akkurat samme som meg. Positive strimler og negativ digital. Men tror det rett og slett bare er for tidlig for digital da den krever mer hcgVis vedlegget 169298
Er strimle testene pålitelig? (Kjøpt på Ebay ) Har testa meg både 8,9,10,11 dager etter el. Første var super svak, de andre blitt sterkere og sterkere. Bilde fra 9 d.e.l
Clear blue med uke indikator gir ikke gravid. Så tør liksom ikke stole 100% på strimlene. Mensen skal egentlig komme på søndag om ett par dager.![]()
Vis vedlegget 169298
Er strimle testene pålitelig? (Kjøpt på Ebay ) Har testa meg både 8,9,10,11 dager etter el. Første var super svak, de andre blitt sterkere og sterkere. Bilde fra 9 d.e.l
Clear blue med uke indikator gir ikke gravid. Så tør liksom ikke stole 100% på strimlene. Mensen skal egentlig komme på søndag om ett par dager.![]()
Jeg et på ferie nå og prøve å tenke at når jeg er tilbake så har jeg både rfsu og cb hjemme som jeg kan teste og. Hadde bare med meg strimlene. Er cb+ mer sensetiv?De skal være å stole på, du er nok gravidprøv å kjøpe en CB +?
Vis vedlegget 169298
Vent to dager og ta en ny test. Så lenge tr ikke har kommet er det jo håp.Redd det var kjemisk jeg kanskje? Testene er ikke sterkere, og mulig noe svakere i dag. Digitale ble også negativ:-(Vis vedlegget 169325
Håper virkelig detVent to dager og ta en ny test. Så lenge tr ikke har kommet er det jo håp.med første hadde jeg svake tester lenge og kanskje er du kortere på vei enn du tror.