Testene våre!

5+1 og aller siste test. Tatt 3 og det er mer enn nok :D nå blir det neste UL 11.april :)
 
Jippi!! Det ser jo veldig lovende ut!! :) jeg drister meg til å si gratulerer jeg! Er også 3+4 i dag, med termin 14 desember! Håper spiren sitter godt for oss begge!
Så gøy! CImageUploadedByBV Forum1459442979.523443.jpg cb ser slik ut tørr. Jeg må vel være gravid?
 
Ja, du MÅ jo være gravid!! Siden du også fikk utslag på de strimlene! Jeg krysser fingrene for at du får positiv digital ganske snart! :)
Håper allerede i morgen:) da jeg har bursdag og det ville vært verdens beste gave etter fire års prøving:)
 
Håper allerede i morgen:) da jeg har bursdag og det ville vært verdens beste gave etter fire års prøving:)
Jeg håper virkelig det har klaffet for dere etter så lang tid med prøving! Det hadde nok vært verdens beste bursdsgsgave ja! :)
Hold oss oppdatert! <3
 
bae9d2a0d73734f44e73bb674d62459a
Jeg synes det er litt skummelt med tanke på at jeg er 5 dførtiden og ikke dpo..... og jeg tok test med ettermiddags urin... Og i følge siste mens er jeg 3+3 med så sterke resultater så tidlig.....
 
Back
Topp