Testene våre!

bae9d2a0d73734f44e73bb674d62459a
Jeg synes det er litt skummelt med tanke på at jeg er 5 dførtiden og ikke dpo..... og jeg tok test med ettermiddags urin... Og i følge siste mens er jeg 3+3 med så sterke resultater så tidlig.....
Gratulerer :D sikker på at du ikke hadde El tidligere enn du tror? :) disse var jo kjempe positive :) ta kontakt en ukeindikator :)
 
bae9d2a0d73734f44e73bb674d62459a
Jeg synes det er litt skummelt med tanke på at jeg er 5 dførtiden og ikke dpo..... og jeg tok test med ettermiddags urin... Og i følge siste mens er jeg 3+3 med så sterke resultater så tidlig.....
Kanskje det er flere? Var jo veldig sterke tester! Uansett-Gratulerer så mye! :)
 
Gratulerer :D sikker på at du ikke hadde El tidligere enn du tror? :) disse var jo kjempe positive :) ta kontakt en ukeindikator :)
Jeg glemte å skrive at jeg har gått på pergotime for å øke muligheten, og var på UL den 18. Mars som viste 2 folikkel. Kanskje det er 2 ja..☺ Krysser fingrene!
 
Jeg glemte å skrive at jeg har gått på pergotime for å øke muligheten, og var på UL den 18. Mars som viste 2 folikkel. Kanskje det er 2 ja..☺ Krysser fingrene!

Ja da er det stor sannsynlighet for at det er to :) så spennende da :)
 
Gratulerer så mye! Slik jeg har fortsatt det på forumet så har dere vært gjennom mange år med prøving. Krysser fingrene for at spira holder seg til desember ❤ ❤
Tusen takk:) har fire år med prøving bak oss så dette føles fantastisk! Selv om frykten for å miste igjen er stor!
 
Tusen takk:) har fire år med prøving bak oss så dette føles fantastisk! Selv om frykten for å miste igjen er stor!

Vi har "bare" prøvd i 2,5 år og føler på det samme. Ivf ble redningen vår. Dette skal gå❤
 
Vi har "bare" prøvd i 2,5 år og føler på det samme. Ivf ble redningen vår. Dette skal gå❤
Ja dette skal gå! Nå kommer julemirakelet:)
 
ImageUploadedByBV Forum1459454032.637183.jpg
Er strimle testene pålitelig? (Kjøpt på Ebay ) Har testa meg både 8,9,10,11 dager etter el. Første var super svak, de andre blitt sterkere og sterkere. Bilde fra 9 d.e.l
Clear blue med uke indikator gir ikke gravid. Så tør liksom ikke stole 100% på strimlene. Mensen skal egentlig komme på søndag om ett par dager. ☺️
 
Vis vedlegget 169298
Er strimle testene pålitelig? (Kjøpt på Ebay ) Har testa meg både 8,9,10,11 dager etter el. Første var super svak, de andre blitt sterkere og sterkere. Bilde fra 9 d.e.l
Clear blue med uke indikator gir ikke gravid. Så tør liksom ikke stole 100% på strimlene. Mensen skal egentlig komme på søndag om ett par dager. ☺️
Akkurat samme som meg. Positive strimler og negativ digital. Men tror det rett og slett bare er for tidlig for digital da den krever mer hcg:)
 
  • Liker
Reactions: SMD
Vis vedlegget 169298
Er strimle testene pålitelig? (Kjøpt på Ebay ) Har testa meg både 8,9,10,11 dager etter el. Første var super svak, de andre blitt sterkere og sterkere. Bilde fra 9 d.e.l
Clear blue med uke indikator gir ikke gravid. Så tør liksom ikke stole 100% på strimlene. Mensen skal egentlig komme på søndag om ett par dager. ☺️

De skal være å stole på, du er nok gravid :) prøv å kjøpe en CB +?
 
De skal være å stole på, du er nok gravid :) prøv å kjøpe en CB +?
Jeg et på ferie nå og prøve å tenke at når jeg er tilbake så har jeg både rfsu og cb hjemme som jeg kan teste og. Hadde bare med meg strimlene. Er cb+ mer sensetiv?
 
Redd det var kjemisk jeg kanskje? Testene er ikke sterkere, og mulig noe svakere i dag. Digitale ble også negativ:-(ImageUploadedByBV Forum1459485007.333573.jpg
 
Vis vedlegget 169298
Er strimle testene pålitelig? (Kjøpt på Ebay ) Har testa meg både 8,9,10,11 dager etter el. Første var super svak, de andre blitt sterkere og sterkere. Bilde fra 9 d.e.l
Clear blue med uke indikator gir ikke gravid. Så tør liksom ikke stole 100% på strimlene. Mensen skal egentlig komme på søndag om ett par dager. ☺️

De er pålitelige de, brukt de i denne pp blant annet:)
 

Vedlegg

  • Snapchat-494075207889230625.jpg
    Snapchat-494075207889230625.jpg
    510,7 KB · Visninger: 50
  • 2016-03-31 12.21.28.jpg
    2016-03-31 12.21.28.jpg
    1.018,4 KB · Visninger: 50
  • Liker
Reactions: SMD
Redd det var kjemisk jeg kanskje? Testene er ikke sterkere, og mulig noe svakere i dag. Digitale ble også negativ:-(Vis vedlegget 169325
Vent to dager og ta en ny test. Så lenge tr ikke har kommet er det jo håp. :) med første hadde jeg svake tester lenge og kanskje er du kortere på vei enn du tror.
 
Vent to dager og ta en ny test. Så lenge tr ikke har kommet er det jo håp. :) med første hadde jeg svake tester lenge og kanskje er du kortere på vei enn du tror.
Håper virkelig det:) er jo tydelige streker på testene selv om de er svake:)
 
Back
Topp