Testene våre!

En tråd i 'Våre bilder' startet av WCE, 22 Mar 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Miss Nova Betatt av forumet

20160401_162152.jpeg
    10 dpo :love7

• Liker Liker x 3
  2. Knopp Forelsket i forumet Desemberskatter 2016

Jeg begynner å bli litt engstelig. Har litt småblødninger. Lite i trusa, men i går kveld var det en del når jeg puttet papir opp i underlivet (sorry detaljer). Noen som har erfaring med det? (Er sånn mensen pleier å starte og jeg er rundt IKM nå). Klarer ikke tenke på noe annet.

3. Nette Glad i forumet Desemberskatter 2016

Klarer ikke slutte å teste jeg heller :joyful: her er samlingen min med den nyeste som ikke har rukket å bli tørr :) sterkere test strek enn kontroll strek, så veeeeeeelig fornøyd nå :Heartbigred blir digital som jeg håper viser 3+ til uka :)

Vedlagte filer:

• Liker Liker x 1
  4. frumaela Forelsket i forumet Desemberskatter 2016

ImageUploadedByBV Forum1459600831.918730.jpg

Fra 9 dpo

• Liker Liker x 4
  5. Veldig_spendt Elsker forumet Desemberskatter 2016

Dagens. 21 dpo ImageUploadedByBV Forum1459602767.256134.jpg

• Liker Liker x 5
  6. Lillenutta Glad i forumet Desemberskatter 2016

ImageUploadedByBV Forum1459668324.348922.jpg øverste er eggløsningstest jeg tok bare for gøy. Den andre tok jeg sammen med digital i dag tidlig. Digtal sa gravid med engang men måtte vente litt før den bestemte seg for uker og den endte på 1-2. Men jeg ble skremt da jeg synes strimmelen var svak:) så jeg tok en til en timer senere og den er jo myyye sterkere:)

• Liker Liker x 1
  7. Poppi Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

Kjempefine tester!❤Hvor mange dpo er du i dag?

• Informativ Informativ x 1
  8. Lillenutta Glad i forumet Desemberskatter 2016

14 dpo og ikm i dag:) 4+0

• Liker Liker x 2
  9. Poppi Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

Da ser testen din veldig fin ut :)

10. Lillenutta Glad i forumet Desemberskatter 2016

Takk❤️ den ble enda sterkere når den tørket også. Så må prøve å beholde roen og ikke la bekymringene ta overhånd her:)

11. kitzzy Blir kjent med forumet

ImageUploadedByBV Forum1459670994.579004.jpg er kun 3+1 i dag, fikk stikkning i magen på venstre side i natt så følte jeg måtte ta en test i dag, den er positiv? Eller er det bare meg? Rimelig tidlig å teste da jeg bare er 8 dpo.

• Liker Liker x 2
  12. Lillenutta Glad i forumet Desemberskatter 2016

Den er positiv:)

13. Softis Forumet er livet Himmelbarn Desemberskatter 2016 Assistert-jentene Juligull2021 Sommerfuglene

Positiv! Gratulerer :)

14. Poppi Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

Den er positiv!! Gratulerer og velkommen hit :)

15. kitzzy Blir kjent med forumet

Woohoo så deilig, takk jeg føler ikke så mye enda, har to gutter på 6 og 4 år og da hadde jeg mitt første tegn, veldig ømme pupper, men ikke nå, eneste jeg har merket er gult kremet utflod, murringer i magen som jeg alltid har etter el og frem til mensen, men symtomene kommer nok snart, var ikke veldig dårlig med gutta mine, bare litt kvalm,

16. Veldig_spendt Elsker forumet Desemberskatter 2016

Dagens test. 22 dpo, fortsatt bare 2-3 på digital.. Måtte den vise 3+ i morgen..

ImageUploadedByBV Forum1459698011.675137.jpg

• Liker Liker x 3
  17. Baby2016tru Betatt av forumet Desemberskatter 2016

Sterke streker det der :) Jeg er også 22 dpo, og fikk 2-3 igår sjøl.. Tror jeg slår meg til ro med den, men hadde vært fint med en 3+ :) :-D Hahaha...

18. HaRemamma Glad i forumet Høsthjerter 2017

1 strimmel 10 dpo og di to andre 11 dpo :)

Vedlagte filer:

• Liker Liker x 1
  19. Veldig_spendt Elsker forumet Desemberskatter 2016

Takk. Prøver nok med en digital i morgen.. Har veldig lyst å se 3+.. Først da føler jeg at jeg kan slappe av litt.. Selv om det er sterke streker på testene..

• Liker Liker x 1
  20. Dagmara Glad i forumet Septemberhjertene 2018 Desemberskatter 2016

Øverste test er fra i går ettermiddag, tatt etter nesten to uker med ømme bryster og ingen mens. Sambo trodde nesten ikke på meg, så måtte ta en ny med morgenurin i dag tidlig. La begge to på nattbordet, slik at det var det første han så når han våknet :-D

Vedlagte filer:

• Liker Liker x 3

Del denne siden