Testene våre!

Jeg begynner å bli litt engstelig. Har litt småblødninger. Lite i trusa, men i går kveld var det en del når jeg puttet papir opp i underlivet (sorry detaljer). Noen som har erfaring med det? (Er sånn mensen pleier å starte og jeg er rundt IKM nå). Klarer ikke tenke på noe annet.
 
Klarer ikke slutte å teste jeg heller :joyful: her er samlingen min med den nyeste som ikke har rukket å bli tørr :) sterkere test strek enn kontroll strek, så veeeeeeelig fornøyd nå :Heartbigred blir digital som jeg håper viser 3+ til uka :)
 

Vedlegg

  • Snapchat-1487325146343122916.jpg
    Snapchat-1487325146343122916.jpg
    480,5 KB · Visninger: 64
ImageUploadedByBV Forum1459668324.348922.jpg øverste er eggløsningstest jeg tok bare for gøy. Den andre tok jeg sammen med digital i dag tidlig. Digtal sa gravid med engang men måtte vente litt før den bestemte seg for uker og den endte på 1-2. Men jeg ble skremt da jeg synes strimmelen var svak:) så jeg tok en til en timer senere og den er jo myyye sterkere:)
 
Vis vedlegget 169693 øverste er eggløsningstest jeg tok bare for gøy. Den andre tok jeg sammen med digital i dag tidlig. Digtal sa gravid med engang men måtte vente litt før den bestemte seg for uker og den endte på 1-2. Men jeg ble skremt da jeg synes strimmelen var svak:) så jeg tok en til en timer senere og den er jo myyye sterkere:)

Kjempefine tester!❤Hvor mange dpo er du i dag?
 
Da ser testen din veldig fin ut :)
Takk❤️ den ble enda sterkere når den tørket også. Så må prøve å beholde roen og ikke la bekymringene ta overhånd her:)
 
ImageUploadedByBV Forum1459670994.579004.jpg er kun 3+1 i dag, fikk stikkning i magen på venstre side i natt så følte jeg måtte ta en test i dag, den er positiv? Eller er det bare meg? Rimelig tidlig å teste da jeg bare er 8 dpo.
 
Woohoo så deilig, takk jeg føler ikke så mye enda, har to gutter på 6 og 4 år og da hadde jeg mitt første tegn, veldig ømme pupper, men ikke nå, eneste jeg har merket er gult kremet utflod, murringer i magen som jeg alltid har etter el og frem til mensen, men symtomene kommer nok snart, var ikke veldig dårlig med gutta mine, bare litt kvalm,
 
Sterke streker det der :) Jeg er også 22 dpo, og fikk 2-3 igår sjøl.. Tror jeg slår meg til ro med den, men hadde vært fint med en 3+ :) :-D Hahaha...

Takk. Prøver nok med en digital i morgen.. Har veldig lyst å se 3+.. Først da føler jeg at jeg kan slappe av litt.. Selv om det er sterke streker på testene..
 
Øverste test er fra i går ettermiddag, tatt etter nesten to uker med ømme bryster og ingen mens. Sambo trodde nesten ikke på meg, så måtte ta en ny med morgenurin i dag tidlig. La begge to på nattbordet, slik at det var det første han så når han våknet :-D
 

Vedlegg

  • 1459710931880.jpg
    1459710931880.jpg
    67,7 KB · Visninger: 56
Back
Topp