Testene våre!

88861beccbcfacd3acc981183c7b33dd
testet nå, er 4+2. Er tre timer siden sist dobesøk. Tok en rfsu onsdag, den ble knapt positiv. Så denne er mye sterkere. Klarer ikke slappe av. Våknet mange ganger im natten, å tenker att NÅ blør jeg. Blir jo helt sliten av dette.
Fin test ❤️ Kjenner igjen den følelsen av å ikke klare å slappe av, og det er veldig slitsomt... Det er et veldig godt tegn at den er sterkere da :) Krysser alt for at det her er en terminspire :D
 
Fin test ❤️ Kjenner igjen den følelsen av å ikke klare å slappe av, og det er veldig slitsomt... Det er et veldig godt tegn at den er sterkere da :) Krysser alt for at det her er en terminspire :D
Tusen takk:) ja vanskelig å nyte enda. Blir legen å få sm tirsdag tror jeg, hode er ikke på rett plass, og ringe sykehuset for å få ul. Mtp sa'er og exu.
 
Tusen takk:) ja vanskelig å nyte enda. Blir legen å få sm tirsdag tror jeg, hode er ikke på rett plass, og ringe sykehuset for å få ul. Mtp sa'er og exu.
Ser den ja :) Blir sykmelding her også første 12-13 ukene, jobber natt egentlig og har hatt 1 sa og 5 kjemiske så denne gangen skal jeg bare slappe av starten :)
 
Reiste hjem fra påskeferie i dag, jeg hadde en digital liggende hjemme som jeg skulle ta i morgen tidlig, meeeeeen det klarte jeg ikke å vente på;-p
Fikk negativ på mandag (3+4) denne uken på morgen urin. Tirsdag (3+5) fikk jeg 1-2 på ettermiddagen.
Å i dag (4+3) fikk jeg 2-3 på ettermiddagen. Sååå glad for stigning. Glaaad!!!
369b868a0433e47d34b640c8334bebfc
 
Reiste hjem fra påskeferie i dag, jeg hadde en digital liggende hjemme som jeg skulle ta i morgen tidlig, meeeeeen det klarte jeg ikke å vente på;-p
Fikk negativ på mandag (3+4) denne uken på morgen urin. Tirsdag (3+5) fikk jeg 1-2 på ettermiddagen.
Å i dag (4+3) fikk jeg 2-3 på ettermiddagen. Sååå glad for stigning. Glaaad!!!
369b868a0433e47d34b640c8334bebfc

Hurra!! :D
 
Reiste hjem fra påskeferie i dag, jeg hadde en digital liggende hjemme som jeg skulle ta i morgen tidlig, meeeeeen det klarte jeg ikke å vente på;-p
Fikk negativ på mandag (3+4) denne uken på morgen urin. Tirsdag (3+5) fikk jeg 1-2 på ettermiddagen.
Å i dag (4+3) fikk jeg 2-3 på ettermiddagen. Sååå glad for stigning. Glaaad!!!
369b868a0433e47d34b640c8334bebfc
Kjempe bra :)
 
Det kan du vel ja :) gratulerer med 3+ på digital! Jeg turte ikke kjøpe digital i helga, så tror jeg bare ser hva blodprøvene sier ;) skal du ta blodprøve?
Nei, i Porsgrunn tar man visst ikke blodprøve. Forteller bare resultatet på hjemmetesten og får time til ul :) De har hatt påskestengt lenge så sender en mail i kveld eller i morgen tidlig og forteller hvordan forsøket fikk :D
 
Nei, i Porsgrunn tar man visst ikke blodprøve. Forteller bare resultatet på hjemmetesten og får time til ul :) De har hatt påskestengt lenge så sender en mail i kveld eller i morgen tidlig og forteller hvordan forsøket fikk :D

Så deilig å slippe maset med blodprøver og stigning. Men blir jo litt spennende å se hva det ligger på også :) du vet jo at dine nivåer er ganske høye :D
 
Mine tester er tatt fra 8 dpo til i dag som er 14 dpo. Synes det er rart de ikke er blitt sterkere enn dette, burde ikke teststreken vært sterkere nå? Er endelig gravid igjen etter en MA i uke 12 i August, og er veldig redd for å miste igjen :-( IMG_20160328_222922.JPG
 
Back
Topp