Fin testtestet nå, er 4+2. Er tre timer siden sist dobesøk. Tok en rfsu onsdag, den ble knapt positiv. Så denne er mye sterkere. Klarer ikke slappe av. Våknet mange ganger im natten, å tenker att NÅ blør jeg. Blir jo helt sliten av dette.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fin testtestet nå, er 4+2. Er tre timer siden sist dobesøk. Tok en rfsu onsdag, den ble knapt positiv. Så denne er mye sterkere. Klarer ikke slappe av. Våknet mange ganger im natten, å tenker att NÅ blør jeg. Blir jo helt sliten av dette.![]()
Tusen takkFin testKjenner igjen den følelsen av å ikke klare å slappe av, og det er veldig slitsomt... Det er et veldig godt tegn at den er sterkere da
Krysser alt for at det her er en terminspire
![]()
Ser den jaTusen takkja vanskelig å nyte enda. Blir legen å få sm tirsdag tror jeg, hode er ikke på rett plass, og ringe sykehuset for å få ul. Mtp sa'er og exu.
Reiste hjem fra påskeferie i dag, jeg hadde en digital liggende hjemme som jeg skulle ta i morgen tidlig, meeeeeen det klarte jeg ikke å vente på;-p
Fikk negativ på mandag (3+4) denne uken på morgen urin. Tirsdag (3+5) fikk jeg 1-2 på ettermiddagen.
Å i dag (4+3) fikk jeg 2-3 på ettermiddagen. Sååå glad for stigning. Glaaad!!!
![]()
Kjempe braReiste hjem fra påskeferie i dag, jeg hadde en digital liggende hjemme som jeg skulle ta i morgen tidlig, meeeeeen det klarte jeg ikke å vente på;-p
Fikk negativ på mandag (3+4) denne uken på morgen urin. Tirsdag (3+5) fikk jeg 1-2 på ettermiddagen.
Å i dag (4+3) fikk jeg 2-3 på ettermiddagen. Sååå glad for stigning. Glaaad!!!
![]()
Nei, i Porsgrunn tar man visst ikke blodprøve. Forteller bare resultatet på hjemmetesten og får time til ulDet kan du vel jagratulerer med 3+ på digital! Jeg turte ikke kjøpe digital i helga, så tror jeg bare ser hva blodprøvene sier
skal du ta blodprøve?
Ja, når man får 3+ så er man vel ferdig ;-)
Nei, i Porsgrunn tar man visst ikke blodprøve. Forteller bare resultatet på hjemmetesten og får time til ulDe har hatt påskestengt lenge så sender en mail i kveld eller i morgen tidlig og forteller hvordan forsøket fikk
![]()