Testene våre ✨

Hva er egentlig poenget med de digitale testene? Er det for å se at det går fra 2-3 uker og til 3+? Vil ikke de billigtestene på en måte ha vist fremgang uansett? :cat: Eller er de kanskje mye bedre?

Jeg husker deg!! Vi var begge på samme termingruppe januar 2024, stas om vi følger hverandre her også
Fikk du også i januar 24? :D Så gøy at du husker meg! Jeg husker en del fra prøveforumet faktisk, men de er i annen termingruppe eller ikke blitt gravide ennå :Heartred

Hva er egentlig poenget med de digitale testene? Er det for å se at det går fra 2-3 uker og til 3+? Vil ikke de billigtestene på en måte ha vist fremgang uansett? :cat: Eller er de kanskje mye bedre?
Jeg har bare brukt digital ukes indikator helt i starten bare. Ikke prøvd å fått 2-3 eller 3+ på de. Så kan ikke svare deg hvorfor. Men vil anta at det er for å sjekke :happy:

Jeg husker deg!! Vi var begge på samme termingruppe januar 2024, stas om vi følger hverandre her også
Det hadde vært så stas å følge hverandre igjen :love017 Det var forresten ikke planlagt i det hele tatt her! Kom som en veldig hyggelig overraskelse da :Heartred

Personlig så er det mest for det blir litt mer «ekte» å se det skriftlig. + jeg tar men en stunds mellomrom for å se at de øker i uker :rolleyes:

Har du fått svar på hcg? :) Mine strips har ikke mye økning, men clearblue hadde gått opp idag, så kanskje vi bare har fått et dårlig parti strips ;) satser på det!
Neiiii… jeg holder på å bli gal! Trenger svar o_O skal bli fornøyd med alt over 27. under da er jeg ikke optimistisk lenger

Tok ny makesure( den nederste) ikveld samtidig som digital. Mye svakere enn idagmorges… er redd dette ikke går veien allikevel :arghh:
Vis vedlegget 453450
Jeg har sluttet å teste for jeg føler make sure testene er så dårlige. Stoler heller på blodprøvene. Krysser fingrene for at spiren din holder helt til termin :Heartred

Er redd utviklingen på strekene ikke er god nok! :oops: Tror bare jeg er veldig redd for at det ikke skal gå bra. Makesure testene er 12-13-13-14dpo
IMG_0083.jpegIMG_0084.jpeg

Back
Topp