Testene våre ✨

IMG_0102.jpeg
Dårlig bilde, men opplever fremdeles svake streker. Når kan jeg forvente like sterke streker?

I utgangspunktet skulle BabyPlan testene vært sterkere nå, men det er mange ting som kan påvirke fargen. Hvor mye væske du har inntatt før du tar den, når på dagen o.l. Har du tatt en HCG-måling over 48 timer?
Jeg tok en hcg måling tirsdag (9dpo) den var 9, en ny fredag (12dpo) den venter jeg enda på. Den siste tok jeg på morgenurin idag før jeg reiste på jobb. Var den siste babyplan testen jeg hadde. :oops: Må gjerne be om å få tatt enda en…. Kan dette være kjemisk?

Jeg tok en hcg måling tirsdag (9dpo) den var 9, en ny fredag (12dpo) den venter jeg enda på. Må gjerne be om å få tatt enda en…. Kan dette være kjemisk?
Håper du får svar i dag! Ring legekontoret og spør de kanskje?

Jeg tok en hcg måling tirsdag (9dpo) den var 9, en ny fredag (12dpo) den venter jeg enda på. Den siste tok jeg på morgenurin idag før jeg reiste på jobb. Var den siste babyplan testen jeg hadde. :oops: Må gjerne be om å få tatt enda en…. Kan dette være kjemisk?
Det kan være en kjemisk, men det er vanskelig å si uten å vite hva blodprøve nr. 2 sa. Du får oppdatere oss med resultatet når du mottar det, du får det sikkert i løpet av dagen. Krysser fingrene for at det er positivt :Heartred

18 DPO i dag, 4+3.
Har bestemt meg for å ta en pause i testingen til fredag når jeg er 5+0. Håper på dye-stealer da. Blir helt gal av denne testingen :hungover:
Vis vedlegget 453521
Åh nå roet du meg skikkelig ned faktisk! Tok test i dag tidlig (16 dpo) som var helt lik den i går, og ble litt stressa, men ser jo dine på 15 og 16 er like også og at det er ganske likt tre dager på rad før det blir sterkere på 18 DPO! :Heartred :Heartred Jeg er IKKE en tester, og med førstemann tok jeg bare en eneste digital og var fornøyd med det :hilarious: Nå, 10 år senere er jeg mer nervøs og frykter både det ene og det andre, så blir betrygget av å se andres progresjon sånn! Nå skal jeg ikke teste før på onsdag!

Det kan være en kjemisk, men det er vanskelig å si uten å vite hva blodprøve nr. 2 sa. Du får oppdatere oss med resultatet når du mottar det, du får det sikkert i løpet av dagen. Krysser fingrene for at det er positivt :Heartred
Dette er så fælt. Har vitusapotek eller spar i nærheten. Vurderer å kjøpe noen tester. Hvilke burde jeg gå for?

Testet i dag.. nesten samme styrke som på 9dpo :arghh: hadde ventet en sterkere strek. Men er ett annet merke. Første Babyplan og i dag Metode. Ble fri for Babyplan. Og tok ikke på morgenurin da jeg måtte hente ut testene fra apotek i dag morges.. jaja får bare se hvordan det går. Ser på sist gang at jeg ikke fikk veldig sterke streker før 14dpo. Så får bare ha is i magen, teste i morgen også. Hentet en pakke med 25 strimler så tenker at det er bare å teste i vei...

Testet i dag.. nesten samme styrke som på 9dpo :arghh: hadde ventet en sterkere strek. Men er ett annet merke. Første Babyplan og i dag Metode. Ble fri for Babyplan. Og tok ikke på morgenurin da jeg måtte hente ut testene fra apotek i dag morges.. jaja får bare se hvordan det går. Ser på sist gang at jeg ikke fikk veldig sterke streker før 14dpo. Så får bare ha is i magen, teste i morgen også. Hentet en pakke med 25 strimler så tenker at det er bare å teste i vei...
PXL_20250127_095051654.jpg

Nå når testen har tørket litt så ser det ut som den er litt sterkere enn forrige. Øverste er 9dpo og nederste er 11dpo, og ikke på morgenurin. Må vel bare smøre meg med tålmodighet og teste videre for å se hvordan det går :confused: men hadde akkurat samme tanker sist og det gikk jo fint.

Ville bare si lykke til! Krysser fingrene for positivt svar, og at du får svar i dag!

Vis vedlegget 453528

Nå når testen har tørket litt så ser det ut som den er litt sterkere enn forrige. Øverste er 9dpo og nederste er 11dpo, og ikke på morgenurin. Må vel bare smøre meg med tålmodighet og teste videre for å se hvordan det går :confused: men hadde akkurat samme tanker sist og det gikk jo fint.
Jeg ser ikke streken på 9 DPO (jeg er strek-blind, altså!!) men ser strek på 11 DPO, det må bety at den er sterkere iallfall! :Heartred

Forresten: to forskjellige typer tester bør ikke sammenliknes for mye, da de har forskjellig fargestoff! Ta to tester fra samme pakke med mellomrom på to-tre dager, da kan man se forskhell mer «riktig» tror jeg

Jeg ser ikke streken på 9 DPO (jeg er strek-blind, altså!!) men ser strek på 11 DPO, det må bety at den er sterkere iallfall! :Heartred

Forresten: to forskjellige typer tester bør ikke sammenliknes for mye, da de har forskjellig fargestoff! Ta to tester fra samme pakke med mellomrom på to-tre dager, da kan man se forskhell mer «riktig» tror jeg
Takk! Ja den ser litt sterke ut nå når den har tørket. Den på 9dpo syntes bedre når den var våt, og kan fortsatt skimte streken uten mysing. Men vanskelig å få på bildet. Både jeg å samboer så streken tydelig rett etter testen ble tatt :hilarious:

Dette er så fælt. Har vitusapotek eller spar i nærheten. Vurderer å kjøpe noen tester. Hvilke burde jeg gå for?
Av de man kjøper på butikken/apoteket, er jeg mest glad i Make Sure. Eneste «negative» er at når de først er sterke, holder de seg sterke lenge før teststreken endelig blir sterkere enn kontrollstreken. Men, i starten er de veldig fine! :happy:

Vis vedlegget 453528

Jeg ser på begge to. Det beste er å teste på 2. urin eller ettermiddagsurin. Morgenurin er så full av avfallsstoffer, så de blir gjerne svakere enn på 2. urin eller ettermiddagsurin.

Jeg ville forsøkt å ta en ny test i 17-tiden for å se om den er sterkere. Så igjen i morgen for å sammenligne.

Krysser fingrene for at du da ser bedre økning :Heartred

Takk ja, er enig! Skal holde meg til Metode nå siden jeg brukte siste Babyplan for noen dager siden

Back
Topp