Testene våre ✨

Det er i det laveste laget, da HCG helst skal doble seg hver 24. time de første ukene, og ditt har brukt ca. 32.91 timer. En naturlig årsak kan være at egget gikk litt i dvale etter implantasjon. Ville kanskje bedt om en ny måling for å forsikre deg om at det øker tilstrekkelig fremover :Heartred
Ja jeg tenkte bare at tirsdag 9, på torsdag ville den da vært ca 18 og lørdag 36. Så da har den vel doblet seg? Mtp at 3 dager senere var den 41, så 4,5 ganger høyere på 3 døgn.

Men uansett, tenkte jeg skulle ta ny imorgen. Legen sa det gikk fint. Så får vi håpe på greit tall da.

Ja jeg tenkte bare at tirsdag 9, på torsdag ville den da vært ca 18 og lørdag 36. Så da har den vel doblet seg? Mtp at 3 dager senere var den 41, så 4,5 ganger høyere på 3 døgn.

Men uansett, tenkte jeg skulle ta ny imorgen. Legen sa det gikk fint. Så får vi håpe på greit tall da.
Jeg måtte redigere svaret mitt, da jeg leste av svaret ditt feil!! Det ser veldig veldig bra ut. Beklager igjen :Heartred

Jeg måtte redigere svaret mitt, da jeg leste av svaret ditt feil!! Det ser veldig veldig bra ut. Beklager igjen :Heartred
Fort gjort o_O men ja, planen er ny blodprøve imorgen! Så skal jeg prøve å stresse ned ift strimlene! Blir bare makesure fra nå. Orker ikke kjøpe flere babyplan på nett. Måtte også sjekke testen med mars-23 barnet. Var ikke veldig sterk med det barnet heller 4+3. så kanskje jeg bare produserer dårlig hcg elns:banghead:

Fort gjort o_O men ja, planen er ny blodprøve imorgen! Så skal jeg prøve å stresse ned ift strimlene! Blir bare makesure fra nå. Orker ikke kjøpe flere babyplan på nett. Måtte også sjekke testen med mars-23 barnet. Var ikke veldig sterk med det barnet heller 4+3. så kanskje jeg bare produserer dårlig hcg elns:banghead:
Jeg har gått frem og tilbake såå mange ganger på om jeg skal ta HCG-måling eller ei. Men, jeg kjenner jeg også hadde blitt stresset av hva resultatet ble. Så, jeg tar en siste digital i morgen eller dagen etter, så stopper jeg frem til ultralyden 7. februar. Er så mye stress, også får man ikke gjort noe uansett utfall. :confused:

Jeg har gått frem og tilbake såå mange ganger på om jeg skal ta HCG-måling eller ei. Men, jeg kjenner jeg også hadde blitt stresset av hva resultatet ble. Så, jeg tar en siste digital i morgen eller dagen etter, så stopper jeg frem til ultralyden 7. februar. Er så mye stress, også får man ikke gjort noe uansett utfall. :confused:
Nei jeg tar den siste nå. Så får hva enn som skjer skje… Måtte si det til sjefen min idag da jeg jobber i utsatt yrke. Så håper nå at det klaffer!

Endelig kom «dye stealer»en jeg har ventet på :shy::shy::shy:
Den rakk å tørke litt, da jeg måtte legge barna. Men, man kan endelig se at teststreken er sterkere enn kontrollstreken. Ble så glad nå!

Da prøver jeg meg på en siste ukesindikator i morgen :smiley-angelic001

IMG_2290.jpeg

Endelig kom «dye stealer»en jeg har ventet på :shy::shy::shy:
Den rakk å tørke litt, da jeg måtte legge barna. Men, man kan endelig se at teststreken er sterkere enn kontrollstreken. Ble så glad nå!

Da prøver jeg meg på en siste ukesindikator i morgen :smiley-angelic001

Vis vedlegget 453563
Åååå! Man lærer så lenge man lever!
Jeg trodde dye stealer var kjempe-negativt, og at man ikke måtte få det, for da var det noe feil med testene :smiley-bounce022
Nå googlet jeg og lærte at det var positivt :laughing002

Måtte selvfølgelig hjem og ta test. Hva tenker dere om denne utviklingen? Den nyeste 15 dpo kveld er jo ikke tørr… synes dette går treeegt! Hvertfall ikke tvillinger dette o_O IMG_0110.jpeg

Åååå! Man lærer så lenge man lever!
Jeg trodde dye stealer var kjempe-negativt, og at man ikke måtte få det, for da var det noe feil med testene :smiley-bounce022
Nå googlet jeg og lærte at det var positivt :laughing002
Altså, det er umulig å få med seg alt i «prøver»-verdenen. So, no judgement here :hilarious:
Skjønneste jeg har lest i dag! :Heartpink

Måtte selvfølgelig hjem og ta test. Hva tenker dere om denne utviklingen? Den nyeste 15 dpo kveld er jo ikke tørr… synes dette går treeegt! Hvertfall ikke tvillinger dette o_O Vis vedlegget 453569
Det ser jo ut til at de foreløpig holder seg på samme nivå, synes ikke det ser ut som at siste test er svakere og det er jo bra :Heartred
Merker du noen symptomer?

Back
Topp