Testene våre ✨

Sniker fra september :bag: jeg er også med i den «spent på flerlinger-klubben».

Vis vedlegget 453092
Vis vedlegget 453093
+ Digital 2-3 10 DPO (for stor fil til å lastes opp fikk jeg beskjed om…)
Vis vedlegget 453094
HCG 11DPO: 278
HCG 16 DPO 3105
Spennet er stort på hva som er normal HCG, men ifølge denne oversikten skal jeg vel ha femlinger:dead::hilarious: Jeg regner med jeg nok egentlig bare hadde eggløsning litt tidligere enn jeg har trodd. Men det er selvfølgelig mer hcg om man har flere inni der også.
Vis vedlegget 453095
Åj, dine tester var veldig sterke ja!! Spennende :D

Fra nesten usynlig, til godt synlig. Metode sine er mye tregere enn BabyPlan, men hadde så få igjen av dem. :Heartred
Tezza-0592.jpeg

EL mest sannsynlig 05.01, dermed blir 15.01 10 DPO og 20.01 15 DPO.

Så svak strek allerede 3+1 (15.01) og ganske tydelig allerede. 3+4 (18.01).

Digital 2-3 tatt i går, altså 20.01. ♥️

Vedlegg

• IMG_5024.jpeg
    IMG_5024.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 15
  • IMG_5024.jpeg
    IMG_5024.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 15
Last edited:
Har vel tatt to tester om dagen, så dette er fra jeg fant ut på søndag (ca 9/10 DPO) og til i dag (ca 11/12 DPO).
Hadde eggløsning 9 eller 10. januar tror jeg.

Vedlegg

• IMG_5693.jpeg
    IMG_5693.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 21
Tok denne nå, ca 2 minutter etter at den ble dyppet. Er det noe galt med make sure batch 61 eller? Skjønner ikke at streken ikke blir sterkere? :bored:
IMG_1424.jpeg

Tok denne nå, ca 2 minutter etter at den ble dyppet. Er det noe galt med make sure batch 61 eller? Skjønner ikke at streken ikke blir sterkere? :bored:
Vis vedlegget 453148
Hei.
Har også makesure batch 61 så tok en test nå. Tatt etter ca 2-3 min.
Tror jeg er 12 DPO.
Synes testene blir sakte men sikkert sterkere, men har ikke vært gravid før så vet ikke hva jeg skal se etter.

Kommer jo veldig an på hvor konsentrert urinen er, hvilken DPO man er osv osv. Skal vel ikke bry seg for mye om de testene?

Vedlegg

• IMG_5694.jpeg
    IMG_5694.jpeg
    660,2 KB · Visninger: 13
Hei.
Har også makesure batch 61 så tok en test nå. Tatt etter ca 2-3 min.
Tror jeg er 12 DPO.
Synes testene blir sakte men sikkert sterkere, men har ikke vært gravid før så vet ikke hva jeg skal se etter.
Din er mye sterkere enn min. Begynner å lure på om jeg holder på å miste eller at det er exu eller hva det måtte være. De to tidligere graviditetene har jeg fått sterke streker allerede 9 dpo eller på ikm dag. Det også med utvannet urin.. Jeg skjønner ikke noe nå. De er jo rosa, til og med den fra rfsu er rosa, men ikke så sterk som den du har. Hmmm

Denne er også rosa (rfsu) men har et forferdelig lys på badet som ikke går sammen med kameraet mitt :bored: Tror dette bildet var best, men seff når testen nesten er tørka. IMG_1428.jpeg

Hmm, kan være det blir sterkere i morgen? Har lest tidligere at man ikke skal fokusere for mye på testene, men skjønner deg så godt.. umulig å la være..

Krysser virkelig fingrene for deg Isab❤️

Hmm, kan være det blir sterkere i morgen? Har lest tidligere at man ikke skal fokusere for mye på testene, men skjønner deg så godt.. umulig å la være..

Krysser virkelig fingrene for deg Isab❤️
14 dpo i morgen om jeg hadde eggløsning 8/1. Jeg også bruker si at man ikke skal det, men så er det så enkelt å bare ta en test :banghead:

Nå begynte vi å glede oss til å ha 2 små samtidig, vet ikke om jeg skal håpe så mye. Tok blodprøve i går hos legen, ble lovt svar i dag men ikke fått ennå. Han svarer vel i morgen. Synes bare det er litt skummelt når testene ikke blir sterkere. :/

14 dpo i morgen om jeg hadde eggløsning 8/1. Jeg også bruker si at man ikke skal det, men så er det så enkelt å bare ta en test :banghead:

Nå begynte vi å glede oss til å ha 2 små samtidig, vet ikke om jeg skal håpe så mye. Tok blodprøve i går hos legen, ble lovt svar i dag men ikke fått ennå. Han svarer vel i morgen. Synes bare det er litt skummelt når testene ikke blir sterkere. :/
Ja, man begynner jo å glede seg og planlegge fra det sekundet man får positiv test. Selv om en i teorien bør prøve å holde tilbake så er det ikke lett
Oppdater oss i morgen hvordan det går og hva legen sier:)

Back
Topp