Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg synes ikke dine var svake, ikke i forhold til mine. Kan du ikke ta en blodprøve hos legen?Nå synes jeg mine tester begynner å bli svakere jeg også.. De to nederste er fra i dag tidlig, måtte ta to stk for å se om det var noe forskjell. Blir helt gal av dette, er 13 DPO i dag, burde hatt sterkere strek?
Legetime på fredag.
Synes testen din så litt sterkere ut der. Er du sikker på eggløsning?Jeg synes ikke dine var svake, ikke i forhold til mine. Kan du ikke ta en blodprøve hos legen?
Personlig ville jeg nok bestilt time til HCG-måling over 48 timerNå synes jeg mine tester begynner å bli svakere jeg også.. De to nederste er fra i dag tidlig, måtte ta to stk for å se om det var noe forskjell. Blir helt gal av dette, er 13 DPO i dag, burde hatt sterkere strek?
Legetime på fredag.
Jeg er ikke sikker på noen ting lengre Får vel innkallelse til blodprøve for i morgen. Legen min er ikke på jobb i dag. Bra du skal ta blodprøve, men kanskje du skulle tatt i dag og så en på fredag?Synes testen din så litt sterkere ut der. Er du sikker på eggløsning?
Skal ta blodprøve på fredag ja
Men man bør vel kanskje ta to blodprøver med 48 timer mellomrom ca? For å se om det er bra nok stigning?
Så fine testerØker og øker, men er spent på om vi kan se den bli enda sterkere i morgen
Vis vedlegget 453201
Vurderer å ta ny ukesindikator innen et par dager, med tanke på at den viste 1-2, 9 DPO.
Tror ikke jeg rekker å ta tester i dag dessverre, får evnt. bli på fredag og så mandagJeg er ikke sikker på noen ting lengre Får vel innkallelse til blodprøve for i morgen. Legen min er ikke på jobb i dag. Bra du skal ta blodprøve, men kanskje du skulle tatt i dag og så en på fredag?
Ja det håper jeg også! Krysser fingrene for oss beggeTror ikke jeg rekker å ta tester i dag dessverre, får evnt. bli på fredag og så mandag
Synes testene mine så litt sterkere ut nå som de har tørket. Håper på enda sterkere test i morgen
Håper det ordner seg for oss begge, vi har jo foreløpig termin samme dag ser jeg