Terminoversikt for oktoberjentene :)

Hva skjer på første jordmortime? Skal dit 14 april og aner jo ikke hva jeg har i vente
 
Jeg må slettes fra 15. oktober. Oppdaget blodig slim på onsdag. Bestilte ul torsdag (11+0) og der var det ikke noe liv.
Trist, men jeg har to barn fra før og det gjør det lettere for meg. Håper på å komme tilbake til et forum i 2016.

Det var veldig trist å lese. Håper du har god støtte rundt deg <3 Lykke til videre!
 
Har fått ny termin etter tidlig UL i dag. Ny termin er 13 oktober❤

Vi endrer ikke terminen her før etter den ordinære ultralyden :) Dette da det fort blir mye arbeid å endre alles termin flere ganger. :)
 
Ser flere som har mistet fremdeles ligger på lista :/

Det er selvfølgelig veldig dumt. Det er ikke alle som tenker på å gi beskjed her når de mister og det kan vi skjønne. Blir en ordentlig opprydning når vi begynner med ordinær UL! Du må gjerne fortelle meg om de du vet ikke er her lengre, så kan jeg godt rydde litt i listen allerede nå :)
 
Hei :) jeg har termin 26. Oktober :) gleder oss masse til vår første barn...

Hei! Gratulerer med spire! Vil veldig gjerne legge deg til ved terminlisten, men da må du lage deg et eget nick først! Se første innlegget for hjelp til hvordan også gi meg en lyd igjen når du har endret det!
 
Jeg finner ikke meg selv på lista, jeg har 15 oktober. Gjerne skriv meg inn.
Edit: mobilappen fikk ikke opp den oppdaterte, beklager! Sjekka via pc og der stod den :)
 
Vært på ul idag og min termin er flyttet fra 10. Til 16. Kan du forandre på terminen min? Thank u ☺
 
Termin 14 oktober
 
Back
Topp