Terminoversikt for oktoberjentene :)

Ble en endring etter OUL på oss, ny termin er 26. september og det blir en gutt :-)

Jeg fikk ny termin på OUL. Fra 3 oktober til 30 sebtember... Forblir her inne da, da jeg absolutt ikke tror han kommer til riktig tid :-P Hehe... Men kanskje endre på termin listen???

Jeg får absolutt ikke til å endre brukernavn... men skal på første ultralyd snart.. noen som ikke fikk vite kjønn.. ? Får man ny ultralyd da?

Jeg får absolutt ikke til å endre brukernavn... men skal på første ultralyd snart.. noen som ikke fikk vite kjønn.. ? Får man ny ultralyd da?

Hei! Dersom du sliter med å få endret brukernavnet anbefaler jeg deg å ta kontakt med formunansvarlig :) De har en egen tråd her: http://forum.babyverden.no/threads/...ber-2015-kontakt-gruppeansvarlig-her.1754899/

Når det gjelder ultralyden så er det nok flere som opplever at babyen er sjenert og det ikke er mulig å se kjønn. Man får dessverre ikke ny ordinær ultralyd om man ikke ser kjønn, men da det er alltid mulig å bestille en privat :) Lykke til på ultralyd!!

Trenger litt råd og tips... jeg er helt desperat på jakt etter ei fin baby bok... som man kan lime inn ultralyd bilder... og som det står litt i allerede som man bare fyller inn... har vært i bokhandler osv.. men de fleste har ikke lenger... noen som vet om et sted de har eller på nett der jeg kan bestille... ?:)

Fikk vite idag at vi venter en liten gutt 17 Oktober:Heartblue Gøy da jeg trodde vi ventet 10 November, å har stått på november gruppa i mange uker nå :-)

Back
Topp