Terminoversikt for oktoberjentene :)

Etter ultralyd på onsdag så har jeg fått justert termindato med en dag: 4. oktober:)

Hei! Gratulerer med spire! Vil veldig gjerne legge deg til ved terminlisten, men da må du lage deg et eget nick først! Se første innlegget for hjelp til hvordan også gi meg en lyd igjen når du har endret det!

Nå er nicket på plass:) 23 oktober

Termin 16oktober

Foreløpig termin: 1.oktober 2015

Hei! Gratulerer med spire! Vil veldig gjerne legge deg til ved terminlisten, men da må du lage deg et eget nick først! Se første innlegget for hjelp til hvordan også gi meg en lyd igjen når du har endret det!

Etter ultralyd på onsdag så har jeg fått justert termindato med en dag: 4. oktober:)

Hei! Vi følger menstermin frem til OUL da det fort blir mye å gjøre om jeg skal endre listen etter hver tidlig UL vi er på :)

Hei. Jeg har termin 21okt☺

Jeg må slettes fra 15. oktober. Oppdaget blodig slim på onsdag. Bestilte ul torsdag (11+0) og der var det ikke noe liv.
Trist, men jeg har to barn fra før og det gjør det lettere for meg. Håper på å komme tilbake til et forum i 2016.

Back
Topp