Terminliste

Burde vi ha en «oversikt» med et lite hjerte i toppen av terminlisten for å minnes de som mister?❤️
Det kan vi godt men da må noen hjelpe meg å huske hvem det er til nå :inpain: blitt mye navn her så har ramlet helt ut..

Det er 4 stk som har bedt om å blitt tatt bort fordi de har mistet. Så da kan vi legge opp 4 hjerter?❤️
Jeg har 3 stk, hvem er den siste? :)
vil dere at det bare skal være antall hjerter eller slik det er nå?

Hjelp... dette er skummelt, skikkelig skummelt.
Men med 2 digitale positive tester i dag, våger jeg meg inn her.
:nailbiting:

FruMartinsen - 40 - B1 (fra dette ekteskapet, har 3 fra før) - Jessheim - 24.10.2022

Hva menes med fødested?
Jeg tenker jo at det er der man velger å føde... men ser andre har skrevet Jessheim, og da tenker jeg: mener du bosted?
:wacky:

FruMartinsen - 40 - B1 (fra dette ekteskapet, har 3 fra før) - Jessheim - 24.10.2022

Hva menes med fødested?
Jeg tenker jo at det er der man velger å føde... men ser andre har skrevet Jessheim, og da tenker jeg: mener du bosted?

Åh! Glad for å se deg her! Håper vi får stå løpet ut sammen :Heartred

Åh! Glad for å se deg her! Håper vi får stå løpet ut sammen :Heartred
Så herlig å havne i samme gruppe som deg!
Ja... det håper jeg og, av hele mitt hjerte!
:Heartred

Hva menes med fødested?
Gratulerer så mye! Du er et herlig tilskudd til den fine oktobergjengen! :love7

Hva menes med fødested?
Åååå…Fru Martinsen!! Nå ble jeg glad! Gratulerer så mye,og såå fint å ha deg med i gjengen her:Heartbigred

Åååå…Fru Martinsen!! Nå ble jeg glad! Gratulerer så mye,og såå fint å ha deg med i gjengen her:Heartbigred
Jeg blir så rørt av dere finingene, jeg... :Heartbigred:love7Tusen, tusen takk!
Veldig kos å være her med dere "kjente"!

Jeg kan fjernes :Heartblue takk for koselig "opphold" her inne og lykke til videre alle sammen! :Heartred

Hadde skikkelig troen denne gangen, men dessverre ble det ikke sånn. Så jeg kan fjernes.
Lykke til alle sammen.

Ingvild_92 - 29 - b2 - Kalnes - 24.10.2022

(Det er forresten opprettet en termingruppe på facebook som heter «Termin oktober 2022»)

Last edited:
Back
Topp