Rosebud 2022 - 33 - B1 - Namsos - 17.10.2022 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når man melder seg inn i denne termingruppen,så kan ikke mine Facebook-venner se at jeg er medlem,sant?Ingvild_92 - 29 - b2 - Kalnes - 24.10.2022
(jeg har forresten opprettet en termingruppe på facebook som heter «Termin oktober 2022»)
Det er riktig. Man ser ikke hvem som er medlem eller innholdet.Når man melder seg inn i denne termingruppen,så kan ikke mine Facebook-venner se at jeg er medlem,sant?
Bamsetina - 29 - B2 (egentlig 3, men måtte ta farvel med lillebror pga utviklingsavvik i oktober i fjor) - Kalnes - 14. Oktober
Etter kontroll er jeg flyttet til 07.10.22Lykkelig22 - 28 - B1 - Kalnes - 08.10.2022

Nei.. Er det sant? Mistet du? Tenker masse på deg. Lykke til videre <3Da kan jeg fjernes fra lista. Lykke til videre alle sammen![]()
Ja desverre ingen hjerteaktivitet i dag heller, så det blir abort på fredag om det ikke har startet av seg selv før den tid.Nei.. Er det sant? Mistet du? Tenker masse på deg. Lykke til videre <3

<3 ønsker deg alt godt!Ja desverre ingen hjerteaktivitet i dag heller, så det blir abort på fredag om det ikke har startet av seg selv før den tid.
Takk for lykkeønskninger, vi håper på bedre sjans til sommeren med IVF![]()