Burde vi ha en «oversikt» med et lite hjerte i toppen av terminlisten for å minnes de som mister?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan vi godt men da må noen hjelpe meg å huske hvem det er til nåBurde vi ha en «oversikt» med et lite hjerte i toppen av terminlisten for å minnes de som mister?![]()
blitt mye navn her så har ramlet helt ut..Det kan vi godt men da må noen hjelpe meg å huske hvem det er til nåblitt mye navn her så har ramlet helt ut..
Jeg har 3 stk, hvem er den siste?Det er 4 stk som har bedt om å blitt tatt bort fordi de har mistet. Så da kan vi legge opp 4 hjerter?![]()
Jeg har 3 stk, hvem er den siste?
vil dere at det bare skal være antall hjerter eller slik det er nå?

Hjelp... dette er skummelt, skikkelig skummelt.
Men med 2 digitale positive tester i dag, våger jeg meg inn her.
FruMartinsen - 40 - B1 (fra dette ekteskapet, har 3 fra før) - Jessheim - 24.10.2022
Hva menes med fødested?
Jeg tenker jo at det er der man velger å føde... men ser andre har skrevet Jessheim, og da tenker jeg: mener du bosted?
![]()

Så herlig å havne i samme gruppe som deg!Åh! Glad for å se deg her! Håper vi får stå løpet ut sammen![]()

Gratulerer så mye! Du er et herlig tilskudd til den fine oktobergjengen!Hjelp... dette er skummelt, skikkelig skummelt.
FruMartinsen - 40 - B1 (fra dette ekteskapet, har 3 fra før) - Jessheim - 24.10.2022
Hva menes med fødested?
Jeg tenker jo at det er der man velger å føde... men ser andre har skrevet Jessheim, og da tenker jeg: mener du bosted?
![]()

Åh... tusen takk, søte deg!Gratulerer så mye! Du er et herlig tilskudd til den fine oktobergjengen!![]()

Åååå…Fru Martinsen!! Nå ble jeg glad! Gratulerer så mye,og såå fint å ha deg med i gjengen herHjelp... dette er skummelt, skikkelig skummelt.
Hva menes med fødested?
![]()

Jeg blir så rørt av dere finingene, jeg...Åååå…Fru Martinsen!! Nå ble jeg glad! Gratulerer så mye,og såå fint å ha deg med i gjengen her![]()

Tusen, tusen takk!
takk for koselig "opphold" her inne og lykke til videre alle sammen!