Terminliste Mai 2026

Forstår deg veldig godt! Hadde de samme følelsene som du har nå i 2022, da oppdaget vi MA på den ordinære tidlig ultralyden i uke 13, det var vi ikke forberedt på, og kom som et sjokk, og det eneste jeg ønsket meg var å bli gravid igjen, og det ble jeg etter en syklus :Heartpink
Skjønner, og takk for gode ord. trist å høre for din del og, men jeg er glad det klaffet for dere neste syklus. :Heartpink Det gjør meg *litt* mer håpefull. :love2

Jeg burde vel flyttes fra 19.mai til 17.mai siden det ble terminen jeg fikk på otul :) Selv om jeg egentlig tror 19 er mest korrekt, haha. Men nå står det 17.mai på helsekortet så da blir det det :)

Har fått termin 3. mai nå (flyttet fra 1. mai) ☺️ her målte de hodeomkretsen og satte termin ut i fra det. Da hun målte lengden fra hode til stump blei termin nærmere 5.-6. mai, men det vet jeg ikke stemmer, så jeg blei veldig glad for at de målte rundt hodet (og magen) her. Er jo bare noen dager forskjell, men når man kjemper mot oppkast og kvalme så teller hver eneste dag nærmere målet!

Gratulerer :Heartblue Hvordan har du fått vite kjønn såpass tidlig- NIPT i utlandet?:love2 Hilsen en utålmodig, hehe!
Ja, via danmark :happy: Jeg og er veldig utolmodig med å vite slikt, og litt betryggende med disse testene, da man kan ta feil hvis man ser på ultralyd :laughing002

Ja, via danmark :happy: Jeg og er veldig utolmodig med å vite slikt, og litt betryggende med disse testene, da man kan ta feil hvis man ser på ultralyd :laughing002
Åh, skjønner! Haha ja det er også et godt poeng :laughing002 Kommer nok ikke til å klare å tro helt på ultralydkjønn før minimum to uavhengige jordmødre har bekreftet det samme, så det blir jo en del uker å vente…Ønsker ikke det ene noe mer enn det andre- så det er jo kun ren nysgjerrighet og det å begynne å se for seg hvem som skjuler seg der inne:Heartred

Åh, skjønner! Haha ja det er også et godt poeng :laughing002 Kommer nok ikke til å klare å tro helt på ultralydkjønn før minimum to uavhengige jordmødre har bekreftet det samme, så det blir jo en del uker å vente…Ønsker ikke det ene noe mer enn det andre- så det er jo kun ren nysgjerrighet og det å begynne å se for seg hvem som skjuler seg der inne:Heartred
Uten tvil nysgjerrigheten som må tilfredsstilles! Og koslig å si til jentene at det er en lillebror i magen :Heartblue Blir sikkert å kjøpte noen babypakker i «gutte»farger og etterhver nå, vet jo aldri hva som skjer fremover, så syns det er fint å ha ting klart til fødsel :happy: selv om alt er opent og kan kjøpes etter fødsel, så syns jeg det er mest komfortabelt å ha ting klart, så kan jeg bare kooose meg med baby når han kommer :Heartblue

Noen fler som vet kjønn og vil ha et farget hjerte bak navnet sitt? :shy: :Heartpink :Heartblue

Back
Topp