Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Nei det er så vondt å høreBare fjerne meg fra lista, da jeg har mista spira.![]()
Mange hjerteklemmer til deg 
Åh så vondt å høre, kjære degBare fjerne meg fra lista, da jeg har mista spira.![]()

-Velkommen inn hitMillaf - 30 - B2 - Akershus - 13.mai (mistet 1 barnet i 8mnd)
Det var forferdelig vondt å høre om barnet du mistet i 8 måned, er det lenge siden? Varme klemmer 
Takk skal du haVelkommen inn hitDet var forferdelig vondt å høre om barnet du mistet i 8 måned, er det lenge siden? Varme klemmer
![]()
Ååå noe så grusomt, men ja det er jo uvanlig at slikt skjer og får du ekstra oppfølging denne gangen? Denne gangen går det nok braTakk skal du haja er 8 år siden, fikk morkakeløsning og svangerskapsforgiftning, men satser på at det går bra denne gangen
![]()

Ja er ganske uvanlig og litt sykehusfeil så denne gangen skal jeg bli fulgt opp ekstraÅåå noe så grusomt, men ja det er jo uvanlig at slikt skjer og får du ekstra oppfølging denne gangen? Denne gangen går det nok bra![]()
![]()
God klemJeg kan fjernes fra listen. Da ultralyd nå viste at utviklingen stoppet for ca 3 uker siden.
ta vare på deg selvÅnei! Kjære deg! Ta vare på deg selv jaJeg kan fjernes fra listen. Da ultralyd nå viste at utviklingen stoppet for ca 3 uker siden.
Så tøft og vondt! Sender all omsorg og varme din vei!Jeg kan fjernes fra listen. Da ultralyd nå viste at utviklingen stoppet for ca 3 uker siden.
Nei godeste degJeg kan fjernes fra listen. Da ultralyd nå viste at utviklingen stoppet for ca 3 uker siden.
Det var hjertevondt å høre
Hadde du noen som helst mistanke i det hele tatt? Uff, sender mange varme klemmer din vei