M.V
Glad i forumet
Nei, igrunn ikke :/Nei godeste degDet var hjertevondt å høre
Hadde du noen som helst mistanke i det hele tatt? Uff, sender mange varme klemmer din vei
![]()
Tusen takk

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, igrunn ikke :/Nei godeste degDet var hjertevondt å høre
Hadde du noen som helst mistanke i det hele tatt? Uff, sender mange varme klemmer din vei
![]()

Ta godt vare på deg selvJeg kan fjernes fra listen. Da ultralyd nå viste at utviklingen stoppet for ca 3 uker siden.
Sender mange styrkeklemmer

UffDa kan jeg fjernes fra listen. Fått bekreftet i dag at svangerskapet har stoppet opp og at det blir MA.. Lykke til videre alle sammen![]()
dette er så vondt og trist
Masse lykke til på ferden videre du også
Håper du snart er i ny termingruppe igjen 
Utrolig trist å lese. Sender det mange styrkeklemmerDa kan jeg fjernes fra listen. Fått bekreftet i dag at svangerskapet har stoppet opp og at det blir MA.. Lykke til videre alle sammen![]()

OrdnetSatt tilbake en uke etter ul i dag. Så ny termindato 27. mai![]()
har inntrykk av at termindato hopper litt frem og tilbake ut i fra de forskjellige som måler på de forskjellige ultralydene?Ja det har vært helt merkelig, blir forvirra! Men denne gangen samsvarer det sånn høvelig med forrige gang, så nå tror jeg vi er i ruteOrdnethar inntrykk av at termindato hopper litt frem og tilbake ut i fra de forskjellige som måler på de forskjellige ultralydene?

Da er du førstemor her inne til å vite kjønnet! Såååå kult, enn at vi er kommet så langt i gruppen! Gratulerer så myeJeg kan få ett blått hjerteTok kjønnsbestemmelsestest i Strømstad forrige uke og den viste en gutt. Blir spennende å se om det faktisk stemmer
![]()

Det var vondt å høreJeg kan fjernes fra lista. Går igjennom medisinsk abort nå da (tvilling)svangerskapet har sluttet å utvikle seg (MA). Ønsker alle mai-spirer lykke til videre.![]()
Masse lykke til på ferden videre og håper du snart er gravid med terminbebis(er?) 
TakkDa er du førstemor her inne til å vite kjønnet! Såååå kult, enn at vi er kommet så langt i gruppen! Gratulerer så mye![]()
Så gøy å vite litt mer om hvem som er der inne!
Veldig kjekt å kunne starte å handle inn litt klær og ikke minst få litt mer forhold til den lille 
Ånei! Sender deg mange styrkeklemmerJeg kan fjernes fra lista. Går igjennom medisinsk abort nå da (tvilling)svangerskapet har sluttet å utvikle seg (MA). Ønsker alle mai-spirer lykke til videre.![]()
Ta godt vare på deg selv fremover 
Det var vondt å høre![]()
Masse lykke til på ferden videre og håper du snart er gravid med terminbebis(er?)
![]()
Ånei! Sender deg mange styrkeklemmerTa godt vare på deg selv fremover
![]()
Første gang jeg opplever dette, så det er både sårt og uvant, men håper at det klaffer neste gang og at det ikke er lenge til vi kan prøve igjen. Har jo veldig lyst til å gi lillesøster søsken, og vi har lyst på flere barn. Blir jo ikke akkurat yngre, så har ingen tid å miste 
Forstår deg veldig godt! Hadde de samme følelsene som du har nå i 2022, da oppdaget vi MA på den ordinære tidlig ultralyden i uke 13, det var vi ikke forberedt på, og kom som et sjokk, og det eneste jeg ønsket meg var å bli gravid igjen, og det ble jeg etter en syklusTusen takk.Første gang jeg opplever dette, så det er både sårt og uvant, men håper at det klaffer neste gang og at det ikke er lenge til vi kan prøve igjen. Har jo veldig lyst til å gi lillesøster søsken, og vi har lyst på flere barn. Blir jo ikke akkurat yngre, så har ingen tid å miste
![]()

Så trist sender masse klemmerJeg kan fjernes fra terminliste. Lykke til dere andre![]()