Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da flytter jeg degJeg har fått termin flyttet til 4. mai nåHar ikke fått vite kjønn enda, skal på ny ultralyd i begynnelsen på Desember, veldig spennende. Er i uke 18 idag, har noen her vært gravide før og har kjent liv i uke 18? Er første gang jeg er gravid og føler av og til når jeg ligger flatt på ryggen at jeg kan føle små "popp" i livmoren, men er så usikker på om det er baby eller luft haha
Mange sier at det føles som sommerfugler i magen men det forbinder jeg med å føle meg nervøs og spent men også øberst i magen, og da klarer jeg ikke å skjønne hvordan de følelsene skal komme i livmoren ahhahahahha

Næmmen ååå så koselig å vite! GratulererJeg kan flyttes til 23 mai, også venter jeg en guttebass![]()
da endrer jeg og setter på hjerte
Skal sikkert inn å sette på hjerter i rosa og blått til mange etter OUL også Jeg kjente i uke 17 som førstegangs gravid, så kan godt være baby du kjenner. Kjenner nå mer og mer i uke 16 herJeg har fått termin flyttet til 4. mai nåHar ikke fått vite kjønn enda, skal på ny ultralyd i begynnelsen på Desember, veldig spennende. Er i uke 18 idag, har noen her vært gravide før og har kjent liv i uke 18? Er første gang jeg er gravid og føler av og til når jeg ligger flatt på ryggen at jeg kan føle små "popp" i livmoren, men er så usikker på om det er baby eller luft haha
Mange sier at det føles som sommerfugler i magen men det forbinder jeg med å føle meg nervøs og spent men også øberst i magen, og da klarer jeg ikke å skjønne hvordan de følelsene skal komme i livmoren ahhahahahha
ÅåååJeg kan få et blått hjerte for lillebror![]()
![]()

Glemte også å nevne at terminen ble flyttet igjen fra 8. til 11. mai!Vi vet nå at vi får en jente til, så jeg tar gjerne et rosa hjerte![]()
Ååå gratulerer med jenta i magenVi vet nå at vi får en jente til, så jeg tar gjerne et rosa hjerte![]()

Sååå koselig!! Gratulerer med liten gutt i magenJeg kan ha et blått hjerte, siden vi fant ut i går at vi venter en gutt![]()
![]()

Gøy!Da flytter jeg deg
Jeg mener jeg kjente liv tidlig denne gangen som andregangs. Tror på at det absolutt er er mulig å kjenne liv uke 18, da jeg la meg ned på gulvet i går kveld så stakk det opp en kul (inni magen under navlen) Det kan ikke ha vært annet enn en liten venn som gjør ablegøyer der inne, de er visstnok VELDIG aktive der inne rundt uke 18!![]()
Er mer sikker på nå at det er babyen som beveger seg, siden nå kjenner jeg mye mer, nå er det ikke små popp lenger, men mer som en liten fisk som spreller der inne haha!Hahaha de vet å få sagt detKan få ett blått hjerteer en lillebror i magen. Eller som gyn da " her er det en snurrebass"
![]()
til oss sa hun "det er noe karslig over det". Gratulerer med herlig beskjed 
Med forrige da han " de her er en pung"Hahaha de vet å få sagt dettil oss sa hun "det er noe karslig over det". Gratulerer med herlig beskjed
![]()

siden vi venter på lillebror