Terminliste Mai 2026

Tusen takk for at jeg har fått bli med her noen uker. Jeg begynte å blø litt i går og ble akutt kvitt all kvalme. Testen i dag er hakket svakere enn forrige test 24.09, så da tenker jeg det er på tide å komme meg tilbake i prøveforumet.

Jeg ønsker dere all lykke til videre og håper ikke jeg ser noen av dere der igjen før det er tid for søsken.

Tusen takk for at jeg har fått bli med her noen uker. Jeg begynte å blø litt i går og ble akutt kvitt all kvalme. Testen i dag er hakket svakere enn forrige test 24.09, så da tenker jeg det er på tide å komme meg tilbake i prøveforumet.

Jeg ønsker dere all lykke til videre og håper ikke jeg ser noen av dere der igjen før det er tid for søsken.
Dette har vondt å høre :sorry: :Heartpink Hjerteklemmer til deg og masse lykke til, håper du snart er gravid igjen, og helt til mållinjen :Heartpink

Dette har vondt å høre :sorry: :Heartpink Hjerteklemmer til deg og masse lykke til, håper du snart er gravid igjen, og helt til mållinjen :Heartpink
Tusen takk!:Heartred Kjenner meg nesten litt letta siden jeg forventet det, og kan nå se framover. Må bare faktisk spontanabortere først, da jeg bare spotter foreløpig. Men sammenholdt med at symptomene forsvant og testen er svakere, regner jeg med det kommer snart.

Klem til deg :shy: :Heartpink

Oi har glømt å si fra, men jeg mistet jo rett etterpå i kjemisk, så kan fjernes herfra :Heartpink tror jeg er gravid på nytt igjen nå da, men det blir jo i så fall juni hehe :chicken:
Ja beklager, var usikker på om hvordan det gikk, tenkte å høre med deg, men var redd for å mase. Det var vondt at det ble kjemisk :sorry: Tror du det altså? Har du tatt noen lovende tester? :wideyed: :Heartred Masse lykke til

Endelig kan jeg melde meg inn her sammen med dere :love7 :sad010

Mamat2prinsesser&4prinser - 40 - B7 - Akershus- 19.06.2026:binkybaby Bare sett meg på 25.05. Så flyttes jeg så snart jeg får PKS dato :love017

Åhhh velkommen inn! Det er så godt å se jentene i prøve-gruppene komme inn i termingruppene en etter en :shy::Heartpink

Takk, snille duu :smiley-angelic003 :Heartpink Ja, er ikke mange igjen av den "gamle" gjengen nå, og bra er det❤️

Hei dere,
Jeg vil bare si tusen takk for at jeg har fått være en del av denne gruppen.
Jeg var på ultralyd i dag, og fikk den triste beskjeden om at fosteret har sluttet å utvikle seg.
Derfor trekker jeg meg nå fra gruppen, men jeg ønsker dere alle alt godt videre, masse lykke til med graviditeten og det som kommer ❤️

Hei dere,
Jeg var på ultralyd i dag, og fikk den triste beskjeden om at fosteret har sluttet å utvikle seg.
Derfor trekker jeg meg nå fra gruppen, men jeg ønsker dere alle alt godt videre, masse lykke til med graviditeten og det som kommer ❤️
Nei dette var fryktelig trist og vondt å høre :Heartred :sorry: Hadde du hatt noen som helst mistanke selv? Veldig veldig lei meg for deg :sorry::Heartred Varme klemmer sendes din vei :Heartred

Hei dere,
Så utrolig trist å lese. Håper alt står bra til med deg etter forholdene :Heartpink Ta vare på deg selv i denne tiden og ta den tiden du trenger til å sørge over det tapte :Heartpink

Hei dere,
Åhh så vondt å høre, kjære deg :Heartred Som de andre sier, ta vare på deg selv. Mange styrkeklemmer herfra :Heartred

Nei dette var fryktelig trist og vondt å høre :Heartred :sorry: Hadde du hatt noen som helst mistanke selv? Veldig veldig lei meg for deg :sorry::Heartred Varme klemmer sendes din vei :Heartred
Hadde ingen mistanke. Men var forberedt på at selv om alt virker normalt så kan det være noe galt. Dette er andre gangen vi opplever en MA, og har ikke fått noe forvarsel på at noe skulle være på feil noen av gangene.

Hadde ingen mistanke. Men var forberedt på at selv om alt virker normalt så kan det være noe galt. Dette er andre gangen vi opplever en MA, og har ikke fått noe forvarsel på at noe skulle være på feil noen av gangene.

Uff, så forferdelig trist du nå går gjennom dette :confused: Ordentlig vondt og en føler på en stor sorg over det som ikke ble:sad010 Sender masse medfølelse og tusen trøsteklemmer din vei:hug013

Back
Topp