Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har visst regnet litt feil den appen jeg brukte helt i starten!Den er goodJeg kan gjerne flyttes fra termin 14. til 18.maiHar visst regnet litt feil den appen jeg brukte helt i starten!

Dette har vondt å høreTusen takk for at jeg har fått bli med her noen uker. Jeg begynte å blø litt i går og ble akutt kvitt all kvalme. Testen i dag er hakket svakere enn forrige test 24.09, så da tenker jeg det er på tide å komme meg tilbake i prøveforumet.
Jeg ønsker dere all lykke til videre og håper ikke jeg ser noen av dere der igjen før det er tid for søsken.
Hjerteklemmer til deg og masse lykke til, håper du snart er gravid igjen, og helt til mållinjen 
Tusen takk!Dette har vondt å høre![]()
Hjerteklemmer til deg og masse lykke til, håper du snart er gravid igjen, og helt til mållinjen
![]()
Kjenner meg nesten litt letta siden jeg forventet det, og kan nå se framover. Må bare faktisk spontanabortere først, da jeg bare spotter foreløpig. Men sammenholdt med at symptomene forsvant og testen er svakere, regner jeg med det kommer snart.Klem til degTusen takk for at jeg har fått bli med her noen uker. Jeg begynte å blø litt i går og ble akutt kvitt all kvalme. Testen i dag er hakket svakere enn forrige test 24.09, så da tenker jeg det er på tide å komme meg tilbake i prøveforumet.
Jeg ønsker dere all lykke til videre og håper ikke jeg ser noen av dere der igjen før det er tid for søsken.

Ja beklager, var usikker på om hvordan det gikk, tenkte å høre med deg, men var redd for å mase. Det var vondt at det ble kjemiskOi har glømt å si fra, men jeg mistet jo rett etterpå i kjemisk, så kan fjernes herfratror jeg er gravid på nytt igjen nå da, men det blir jo i så fall juni hehe
![]()
Tror du det altså? Har du tatt noen lovende tester?
Masse lykke til

Bare sett meg på 25.05. Så flyttes jeg så snart jeg får PKS dato
Åhhh velkommen inn! Det er så godt å se jentene i prøve-gruppene komme inn i termingruppene en etter enEndelig kan jeg melde meg inn her sammen med dere![]()
Mamat2prinsesser&4prinser - 40 - B7 - Akershus- 19.06.2026Bare sett meg på 25.05. Så flyttes jeg så snart jeg får PKS dato
![]()

Åhhh velkommen inn! Det er så godt å se jentene i prøve-gruppene komme inn i termingruppene en etter en![]()
Ja, er ikke mange igjen av den "gamle" gjengen nå, og bra er detJa det gjør meg så glaaaad!! Snart er de nok gravide ogsåTakk, snille duu![]()
Ja, er ikke mange igjen av den "gamle" gjengen nå, og bra er det
![]()

Ja det gjør meg så glaaaad!! Snart er de nok gravide også![]()
![]()

Nei dette var fryktelig trist og vondt å høreHei dere,
Jeg vil bare si tusen takk for at jeg har fått være en del av denne gruppen.
Jeg var på ultralyd i dag, og fikk den triste beskjeden om at fosteret har sluttet å utvikle seg.
Derfor trekker jeg meg nå fra gruppen, men jeg ønsker dere alle alt godt videre, masse lykke til med graviditeten og det som kommer![]()
Hadde du hatt noen som helst mistanke selv? Veldig veldig lei meg for deg 
Varme klemmer sendes din vei 
Så utrolig trist å lese. Håper alt står bra til med deg etter forholdeneHei dere,
Jeg var på ultralyd i dag, og fikk den triste beskjeden om at fosteret har sluttet å utvikle seg.
Derfor trekker jeg meg nå fra gruppen, men jeg ønsker dere alle alt godt videre, masse lykke til med graviditeten og det som kommer![]()
Ta vare på deg selv i denne tiden og ta den tiden du trenger til å sørge over det tapte 
Åhh så vondt å høre, kjære degHei dere,
Som de andre sier, ta vare på deg selv. Mange styrkeklemmer herfra 
Hadde ingen mistanke. Men var forberedt på at selv om alt virker normalt så kan det være noe galt. Dette er andre gangen vi opplever en MA, og har ikke fått noe forvarsel på at noe skulle være på feil noen av gangene.Nei dette var fryktelig trist og vondt å høre![]()
Hadde du hatt noen som helst mistanke selv? Veldig veldig lei meg for deg
Varme klemmer sendes din vei
![]()
Hadde ingen mistanke. Men var forberedt på at selv om alt virker normalt så kan det være noe galt. Dette er andre gangen vi opplever en MA, og har ikke fått noe forvarsel på at noe skulle være på feil noen av gangene.
Sender masse medfølelse og tusen trøsteklemmer din vei