Tenk om vi hadde fått oss en overraskelse daaaSelvfølgelig![]()
Men som du sier, må man «bare» vente nå for å få se.. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenk om vi hadde fått oss en overraskelse daaaSelvfølgelig![]()
Men som du sier, må man «bare» vente nå for å få se.. 
Hør, VI, snakk om å være investertTenk om vi hadde fått oss en overraskelse daaaMen som du sier, må man «bare» vente nå for å få se..
![]()

Ja veldig godt å ha en heiagjeng her inneHør, VI, snakk om å være investert![]()
men tror nok ikke det blir noen overraskelse da jeg er begynt å blø enda mer. Så jeg innstiller meg på en ny pp
Ååå ser den.. Men uansett utfall heier vi på degJa veldig godt å ha en heiagjeng her innemen tror nok ikke det blir noen overraskelse da jeg er begynt å blø enda mer. Så jeg innstiller meg på en ny pp
![]()

Ååå velkommen hit inn og gratulerer med spira som nå satt, den skal sitte til mål denne gangMurray - 34 - barn 2 - Stavanger - 15. mai
Fryseforsøk som endelig satt etter 5 forsøk, nervevrak hver eneste dag ette MA sist høst. Her for å få litt oppmuntring og heiarop når ting er som mørkest![]()
Hvordan skjedde det sist høst? Lei meg for å høre det 
Tusen takk!Ååå velkommen hit inn og gratulerer med spira som nå satt, den skal sitte til mål denne gangHvordan skjedde det sist høst? Lei meg for å høre det
![]()
Ååå så grusomtTusen takk!sist høst skjedde det naturlig, men endte dessverre i en MA. Oppdaget i uke 10 men sluttet å vokse i uke 6. ble noen lange måneder frem til nå, men får håpe det sitter helt ut denne gangen!! Fint å kunne ha et sted som dette hvor folk skriver og deler
Hvordan tenker du å følges opp nå? Blir det tidlig UL? Disse ukene er så ekle, for man er skikkelig gravid-preget, også vet man liksom ikke om det er noe liv der inne engang.. ahh ventetiden er hard!Har tidlig UL, men først 6+6 så fortsatt 18 dager til!! (Hvem tellerÅåå så grusomtHvordan tenker du å følges opp nå? Blir det tidlig UL? Disse ukene er så ekle, for man er skikkelig gravid-preget, også vet man liksom ikke om det er noe liv der inne engang.. ahh ventetiden er hard!
) prøver å tenke at jeg er gravid til det motsatte er bevist, men det svinger voldsomt mellom lykkelig og nervevrak
ja jeg syns dagene fra insett til test var tøffe, men dette topper alt!!Sikkert lurt å tenke du er gravid jaHar tidlig UL, men først 6+6 så fortsatt 18 dager til!! (Hvem teller) prøver å tenke at jeg er gravid til det motsatte er bevist, men det svinger voldsomt mellom lykkelig og nervevrak
ja jeg syns dagene fra insett til test var tøffe, men dette topper alt!!
Jeg prøver å tenke at det er liv, men med forbehold.. ikkesant.. følelsene svinger fryktelig!Ja enig! Heier på oss alle sammen her inne! ^^Sikkert lurt å tenke du er gravid jaJeg prøver å tenke at det er liv, men med forbehold.. ikkesant.. følelsene svinger fryktelig!
Wow så kult med 17 Mai!Potemamma - 39 - B2 - Vestlandet - 17 mai![]()
Eg har bursdag tidlig i desember og synes alltid det var så kjipt å ha bursdag så tett opp mot julWow så kult med 17 Mai!
. Så "timet" eg det sånn at frøkna mi blei født kun dager før julaften
Så det e vel bare tradisjon å prøva å treffa en annen merkedag

Men here it goes, det får briste eller bære!