Terminliste Mai 2026

Hei! Herregud så skummelt å skrive det første innlegget, og faktisk melde seg inn i en termingruppe! :nailbiting::Heartred Men here it goes, det får briste eller bære!

Frostbite - 32 - B2 - Nordland

Vet ikke termindato enda, men appen sier 22. Mai som foreløpig utgangspunkt :shy:
For en ÆRE å få skrive deg inn Frostbite! :smiley-bounce016

EllaT - 38 - B3 - Akershus - 24 mai

Mto - 26 - B2 - Nordland - 26. mai

Jeg testet positivt først i ettermiddag, så det er veldig tidlig :nailbiting: men fikk sterkere test allerede i kveld, så er positiv så langt :hilarious:

THV - 31 - B2 - Kristiansand - 23. mai

Jeg blør litt, så er litt spent på om det går veien, men foreløpig stiger testene :nailbiting: :Heartred
Velkonnen inn! Ååå litt ekkelt men lovende med stigende tester, og krysser alt for at det er uskyldig og bare noen blodkar som blir påvirket av litt nytt liv der nede :Heartpink

• Elsker
Reactions: THV
MarenV - 34 - b3 - Østlandet - 6. Mai

Gjennomgikk en spontanabort i juli som virkelig satte sine spor emosjonelt, så jeg er pr nå veldig distansert til det hele.. UL 26/9 så krysser fingrene for at alt er normalt og at dette går hele veien denne gangen, jeg har bestemt meg for at ser jeg et bankene hjerte da skal jeg begynne å glede meg:Heartred

Altså… kaster meg selv inn til dere
Skal prøve meg på manifestering av positivitet ❤️ Dette skal gå veien, og helt frem til terminspire ❤️
Svak positiv test i går kveld 8dpo, Sterkere og uten tvil i dag 9dpo - men IKM er ikke før fredag 19. september da :dance018
Gleder meg til å følge dere alle ❤️

Catstitch-40-B4-Fredrikstad-29.mai

Back
Topp