M.V
Glad i forumet
Gratulererstrikkemamma23 - 35 - B3 - Grenland - 1. mai
venter på at brukernavnet skal endres, men satser på det er på plass snart
Grenland her og Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulererstrikkemamma23 - 35 - B3 - Grenland - 1. mai
venter på at brukernavnet skal endres, men satser på det er på plass snart
Grenland her og Tror de aller fleste her ikke misforstår det soM klaging men har ekstremt forståelse for degKommer med en liten oppdatering og litt klaging her fra uke 7(6+5)<3 fyyyfaen så kvalmkvalm døgnet rundt, ingen matlyst men kjenner jeg er sulten men er også kvalm så jeg vil ikke spise, en ond sirkel
Noen som opplever det samme, og evt har tips til å takle denne kvalmen?<3 Blir kvalm av tanken på all mat hehe, så her står jeg i en kjip situasjon akkurat nå:/ skjønner ikke hvordan jeg skal klare å fortsette å gå på jobb med denne kvalmen, det er så vondt og ubehagelig også:/ Har en veldig fysisk jobb også så det hjelper ikke på. Har egentligt vært kvalm hver dag siden uke 5, men denne uken har det vært veldig gale med oppkast også. Ikke misforstå meg altså jeg er veldig glad for at jeg er gravid, overlykkelig for det! Men jeg kjenner allerede nå at det skal bli godt å få babyen ut og IKKE være gravid lenger hahaha
Mange her inne får resept på kvalmestillende, vi har en egen tråd om det i Mai-gruppen her også

Haha!! Enn det? Du kom deg akkurat med i MaiJeg slenger meg med her med engang jeg
Annap97- 28- Barn 1- Oslo- 31.mai

Det gjør meg så glad! Gratulerer så mye!Jaa, helt på siste fristHaha!! Enn det? Du kom deg akkurat med i Mai![]()
![]()
Det gjør meg så glad! Gratulerer så mye!
Men det var jo målet. Litt tidlig å melde seg inn her kanskje men jeg velger å ha håp og tro på at dette skal gå veien
Vel, de strekene sier at du er gravid! Så da er du jo detJaa, helt på siste fristMen det var jo målet. Litt tidlig å melde seg inn her kanskje men jeg velger å ha håp og tro på at dette skal gå veien
![]()
Så det er akkurat passe tidlig å melde seg på tenker nu jeg 

Akkurat denne positiviteten jeg trenger og ønskerVel, de strekene sier at du er gravid! Så da er du jo detJeg syns vi skal få kjenne på glede også når vi ENDELIG får de etterlengtede strekene og ikke kun bekymringer, for de er det nok av
Så det er akkurat passe tidlig å melde seg på tenker nu jeg
![]()
Helt enig!