Ja jeg har født alle barna mine derFødeby buddiesHar du født der før?
hva med deg? Er du fra Drammen?Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg har født alle barna mine derFødeby buddiesHar du født der før?
hva med deg? Er du fra Drammen?Nei jeg har født i Tønsberg før men blir det nye sykehuset i byen denne gangenJa jeg har født alle barna mine derhva med deg? Er du fra Drammen?
Så vi var like gamle så tenkte kanskje vi visste om hverandreJa jeg er fra Drammen, oppvokst på Konnerud, men nå bor jeg på Fjell. Ja, det blir nok bra å føde på nytt sykehus
![]()
Det hadde vært koseligÅ så gøy, vi bor på Konnerud nå! Men ikke oppvokst der nei. Kanskje vi ta et barseltreff en gang?![]()
Hurra!!Trinity85 - 39 - B3 - Bergen - 18.mai

JippiiiiiiHurra!!![]()

Det var hjertevondt å høreJeg melder meg ut da testene ikke øker men har heller blitt svakere og jeg er begynt å blø.
Men jeg er sikker på at du kommer fort tilbake til terminforum - med en spire som sitter helt i mål 
Ja men skal egentlig ikke klage. Er første gang jeg opplever dette. Har kun hatt kjemiske tidligere. Og har fått bært frem 5 nydelige skatterDet var hjertevondt å høre![]()
Men jeg er sikker på at du kommer fort tilbake til terminforum - med en spire som sitter helt i mål
![]()
så blir en ny opplevelse det her. Men skal fort tilbake igjen
Det var heltemodig innstillingJa men skal egentlig ikke klage. Er første gang jeg opplever dette. Har kun hatt kjemiske tidligere. Og har fått bært frem 5 nydelige skatterså blir en ny opplevelse det her. Men skal fort tilbake igjen
![]()
Så heldig du er som har bært frem 5 skatter
Men du har selvsagt like mye rett på å bli skuffet og sørge du også selv om du ellers er heldig og takknemlig 
Ja tro meg jeg gjør det ogDet var heltemodig innstillingSå heldig du er som har bært frem 5 skatter
Men du har selvsagt like mye rett på å bli skuffet og sørge du også selv om du ellers er heldig og takknemlig
![]()
har vært skikkelig deppa og sørget i helgen. Men er ikke så mye å få gjort. Men vet samtidig hvor heldig jeg er
ÅåååJa tro meg jeg gjør det oghar vært skikkelig deppa og sørget i helgen. Men er ikke så mye å få gjort. Men vet samtidig hvor heldig jeg er
Nå var jeg nettopp hos legen. Siden testene er så mye opp og ned så skulle vi måle hcg og se hvordan det ligger ann. Han sa vi skulle ikke helt utelukke at det kan være tvillinger. Så får vi se om noen dagen om det stiger eller synker.
Men da håper jeg du oppdatere oss om det er noe nytt 

SelvfølgeligÅåååMen da håper jeg du oppdatere oss om det er noe nytt
![]()