Terminliste JULI

Hei 28 år fra Trondheim. Har ei jente fra før av på 2 år. Mista i sa i september. Så nå håper jeg denne spiren klamrer seg fast fram til sommeren! Ut i fra mine beregninger er termin 3 juli
Gratulerer med ny spire!! :D godt å se at du ble gravid igjen så fort ❤
 
Hei! Sniker meg inn her jeg og. Er 32 år, bor utenfor Bergen og er nå gravid med nr 3. Har to jenter fra før. Foreløpig termin er 4. Juli
 
Hei! Sniker meg inn her jeg og. Er 32 år, bor utenfor Bergen og er nå gravid med nr 3. Har to jenter fra før. Foreløpig termin er 4. Juli
Gratulerer så mye! Blir nok stas for to storesøstre med en loten søster eller bror <3
 
Jeg er veldig trøtt :( Men i forrige svangerskap var jeg kvalm fra første uke, til uke 21, så krysser fingrene for et bedre svangerskap denne gangen... :)
Du da?
Huff da, håper du slipper :) Jeg har vondt i ryggen og ømme pupper :) Og begynt å bli litt hormonell hehe, hadde et raseriutbrudd i stad fordi jeg skalla i kjøkkenskapet... Haha smalt det igjen hardt 3 ganger mens jeg bannet :p hehehe
 
Jeg har menstermin 29. juni, men EL termin 1. juli, så du kan jo egentlig sette meg opp på 1. juli :)
 
Ser ut som min blir 3. juli :)
 
Back
Topp