Terminliste JULI

Jeg er veldig trøtt, kommer lett på gråten og det stikker/murrer som ved mens. Husker sistnevnte fra tidligere graviditeter som gikk bra, men kjenner at det gjør meg nervøs likevel :confused: Hva med deg? :)
Kun litt stikkinger innimellom, men ellers ingenting enda. Jeg hadde nesten ingen symptomer med jenta mi heller :)
Det er så deilig å kjenne at ting er på gang <3 Jeg har veldig vondt i ryggen, litt ømme bryst og trøtt :) bare ikke i dag, for spent til å få sove :p haha ligger bare å tenker på alt som skal skje :D
 
Hei! Jeg fikk positivt test i dag! Hurra! Vi er i pp3, det er førstemann og jeg er 28 år. Er bare så lykkelig, også fordi kroppen fungerer slik den skal. Har vært mye hormontrøbbel de første syklusene (sikkert pga pilla) men nå er kroppen på rett kjøl igjen! :)

Ekstra moro er det at denne lille spiren ble laget midt i elgjakta og med en liten quickie før postering. :D Var litt logistikk å få til, men har man El så har man El :D

FF vil ha meg til å ha termin 3 Juli :p
 
Last edited:
Hei! Jeg fikk positivt test i dag! Hurra! Vi er i pp3, det er førstemann og jeg er 28 år. Er bare så lykkelig, også fordi kroppen fungerer slik den skal. Har vært mye hormontrøbbel de første syklusene (sikkert pga pilla) men nå er kroppen på rett kjøl igjen! :)

Ekstra moro er det at denne lille spiren ble laget midt i elgjakta og med en liten quickie før posering. :D Var litt logistikk å få til, men har man El så har man El :D

FF vil ha meg til å ha termin 3 Juli :p
Dette er såå gøy! :D<3
 
Terminkalkulator viser 3.juli her også. :) Veldig praktisk i forhold til bursdagsselskaper årene som kommer :-D Har en som er født i slutten av november og det er ikke alltid like enkelt med 25 gutter i selskap på den årstiden...
Mine sympomer kom tidlig. Følte på meg allerede en uke etter EL at noe var litt annerledes. Pleier å få mange av de samme symptomene før mensen, som ømme pupper og murringer. Men denne gangen økte de mer enn de dabbet av. Og murringen var noe annerledes. I tillegg har jeg gjespet og gjespet, selv om ikke jeg har følt meg trøtt. Luft i magen og noe større pupper.
 
Hei! Så artig at vi blir flere og flere! Gratulerer til alle sammen :happy: Mine symptomer har vært stikking i magen (veldig ont 10 dpo), men har blitt litt mindre den siste uken. Ellers svimmel på kvelden, trøtt og voksende bryst.. Hihi! Heldigvis ikke kvalm :D Første her, så klarer ikke konsentrere meg på jobb, har lastet ned alle apper og teller nesten dager....:joyful:
 
Hei! Så artig at vi blir flere og flere! Gratulerer til alle sammen :happy: Mine symptomer har vært stikking i magen (veldig ont 10 dpo), men har blitt litt mindre den siste uken. Ellers svimmel på kvelden, trøtt og voksende bryst.. Hihi! Heldigvis ikke kvalm :D Første her, så klarer ikke konsentrere meg på jobb, har lastet ned alle apper og teller nesten dager....:joyful:
Herlig! Gratulerer så mye :) Jeg husker selv hvordan jeg var med førstemann, var helt i en egen verden :) I dag har jeg vært på jobb har hatt hvilende nattevakt og jeg tenkte faktisk ikke over det :) snålt hehe men jeg er overlykkelig :)
 
Back
Topp