Terminliste JULI

Hei. Er 27 år og kommer fra nordland:) har vell termin ca 2. Juli. Er litt usikker der siden klumsehue ikke husker hvilken dag hun fikk mensen sist;) mistet i sa i slutten av august i uke 5, så jeg krysser alt jeg kan for at dette går bra...:)
Jeg mistet også i uke 5 sist :( Håper spirene våre klamrer seg fast denne gangen!
 
Hei. Er 27 år og kommer fra nordland:) har vell termin ca 2. Juli. Er litt usikker der siden klumsehue ikke husker hvilken dag hun fikk mensen sist;) mistet i sa i slutten av august i uke 5, så jeg krysser alt jeg kan for at dette går bra...:)
Velkommen skal du være:):)
 
Hei! Jeg fikk positivt test i dag! Hurra! Vi er i pp3, det er førstemann og jeg er 28 år. Er bare så lykkelig, også fordi kroppen fungerer slik den skal. Har vært mye hormontrøbbel de første syklusene (sikkert pga pilla) men nå er kroppen på rett kjøl igjen! :)

Ekstra moro er det at denne lille spiren ble laget midt i elgjakta og med en liten quickie før posering. :D Var litt logistikk å få til, men har man El så har man El :D

FF vil ha meg til å ha termin 3 Juli :p
Hei og velkommen:D så moro unnfangelseshistorie:D:D
 
Har dere noen symptomer enda da? :)
Har massevis av symptomer...var egentlig skråsikker på at det klaffet ikke lenge etter El. Periodevis ømme pupper, litt større au faktisk;) sånn merkelig stramming nederst i magen,sulten på morgenen,trøtt,kommer godt på do jevnlig (pleier være 4-6 ganger mellom hver gang), vondt i korsrygg og begynner såvidt å kjenne det i bekken..fikk positiv test ca 10-11 dpo..håper bare ikke jeg blir kvalm denne gangen....med jenta mi lå jeg strak ut i 5 uker,bare oppkast,null mat og drikke....Puh. ..
 
Last edited:
Hmmm... ringte legekontoret for å få time til første kontroll. Fikk time allerede 31.okt. syns det var veldig tidlig! Med de andre har jeg hatt time rundt uke 10. Har dere fått time ennå og er der noen ulempe ved å ha den timen tidlig?
 
Har massevis av symptomer...var egentlig skråsikker på at det klaffet ikke lenge etter El. Periodevis ømme pupper, litt større au faktisk;) sånn merkelig stramming nederst i magen,sulten på morgenen..fikk positiv test ca 10-11 dpo..håper bare ikke jeg blir kvalm denne gangen....med jenta mi lå jeg strak ut i 5 uker,bare oppkast,null mat og drikke....Puh. ..
Huff a meg :( heldigvis er ikke alle svangerskap like :) Jeg var kjempe syk med førstemann. Gikk mye ned i vekt og og kasta opp daglig i alle 9 mnd:eek: Men jeg begynte å gå opp i vekt i uke 21 så det det var jo bra :) og det var verdt det <3
 
Har massevis av symptomer...var egentlig skråsikker på at det klaffet ikke lenge etter El. Periodevis ømme pupper, litt større au faktisk;) sånn merkelig stramming nederst i magen,sulten på morgenen,trøtt..fikk positiv test ca 10-11 dpo..håper bare ikke jeg blir kvalm denne gangen....med jenta mi lå jeg strak ut i 5 uker,bare oppkast,null mat og drikke....Puh. ..
Høres veldig likt ut som her. Murring rett etter EL men på ennlitt annerledes måte etter noen dager. Mer "trykking" som du sier. Var helt overbevist om at jeg gravid selv om testene på 8 og 9 dpo var blendahvite :-D
 
Her ser dere mine symptomer. Kvam er litt uggen og noen sånne kuler med intens kvalme. Ømme pupper har jeg hatt siden El...
1fea33e2cb0b24f05cb5f5553f19d320
 
Hmmm... ringte legekontoret for å få time til første kontroll. Fikk time allerede 31.okt. syns det var veldig tidlig! Med de andre har jeg hatt time rundt uke 10. Har dere fått time ennå og er der noen ulempe ved å ha den timen tidlig?
Har tenkt å vente til uke 7 elns me å bestille time til ca uke 10/12:):) tror ikke det er noen ulemper med å ha tidlig kontroll:)
 
Blir med her :) Termin blir vel ca 7-8. Juli. Har en liten en på straks 10 mnd. Rakk å få en mens før den satt, veldig overraskende da vi brukte 13pp sist. Men det blir veldig koselig med to så tette :D

Merker at jeg er mer trøtt og tisser oftere, og litt murringer. Syns symptomene kom tidligere nå enn sist.
 
Blir med her :) Termin blir vel ca 7-8. Juli. Har en liten en på straks 10 mnd. Rakk å få en mens før den satt, veldig overraskende da vi brukte 13pp sist. Men det blir veldig koselig med to så tette :D

Merker at jeg er mer trøtt og tisser oftere, og litt murringer. Syns symptomene kom tidligere nå enn sist.
Da satt jeg deg på 7.juli:) gratulerer og velkommen skal du være:D
 
Blir med her :) Termin blir vel ca 7-8. Juli. Har en liten en på straks 10 mnd. Rakk å få en mens før den satt, veldig overraskende da vi brukte 13pp sist. Men det blir veldig koselig med to så tette :D

Merker at jeg er mer trøtt og tisser oftere, og litt murringer. Syns symptomene kom tidligere nå enn sist.
Gratulerer :)
 
Tror jeg har termin 4 juli. Har en gutt på 10 måneder fra før, som vi brukte laaaang tid på å få☺️
Gratulerer! Ja er det ikke rart at man kan slite skikkelig med førstemann, mens andremann plutselig bare kommer av seg selv ;-) nyt tiden! Selv om det må være slitsomt med en 10 mnd gammel baby.
 
Slenger meg med her jeg! Testet positivt idag! Etter 2 år og 2 mnd satt den endelig! Håper virkelig spira klorer seg fast <3

Termin blir 4 juli :)
 
Back
Topp