therelo85 Forumet er livet * Fra frø til Juliblomst 2015 * 20 Jul 2015 #41 MummiMamma86 skrev: Har fått overtidskontroll på torsdag... Men kommer til å bli gal viss det skal holde på sånn så lenge... Klikk for å utvide … Kjenner til det...skal på overtidskontroll på fredag her, om det ikke skjer noe før.. Kjedelig!
MummiMamma86 skrev: Har fått overtidskontroll på torsdag... Men kommer til å bli gal viss det skal holde på sånn så lenge... Klikk for å utvide … Kjenner til det...skal på overtidskontroll på fredag her, om det ikke skjer noe før.. Kjedelig!
Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn * Fra frø til Juliblomst 2015 * Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* 20 Jul 2015 #42 MummiMamma86 skrev: Har fått overtidskontroll på torsdag... Men kommer til å bli gal viss det skal holde på sånn så lenge... Klikk for å utvide … thereseL85 skrev: Kjenner til det...skal på overtidskontroll på fredag her, om det ikke skjer noe før.. Kjedelig! Klikk for å utvide … Håper det skjer noe før det for dere begge da Jeg skal til jm i morgen, så blir spennende å se hva som skjer videre da
MummiMamma86 skrev: Har fått overtidskontroll på torsdag... Men kommer til å bli gal viss det skal holde på sånn så lenge... Klikk for å utvide … thereseL85 skrev: Kjenner til det...skal på overtidskontroll på fredag her, om det ikke skjer noe før.. Kjedelig! Klikk for å utvide … Håper det skjer noe før det for dere begge da Jeg skal til jm i morgen, så blir spennende å se hva som skjer videre da
therelo85 Forumet er livet * Fra frø til Juliblomst 2015 * 20 Jul 2015 #43 m&m mini skrev: Håper det skjer noe før det for dere begge da Jeg skal til jm i morgen, så blir spennende å se hva som skjer videre da Klikk for å utvide … Blir spennende ja du får holde oss oppdatert
m&m mini skrev: Håper det skjer noe før det for dere begge da Jeg skal til jm i morgen, så blir spennende å se hva som skjer videre da Klikk for å utvide … Blir spennende ja du får holde oss oppdatert