Termindagen...

MummiMamma86

Forelsket i forumet
Har termin i dag! Og er så utrolig lei :( livet står jo liksom på vent.... Håper virkelig det skjer noe snart. Har i tillegg fryktelig dårlig samvittighet ovenfor de to andre barna, som ikke får finne på så mye denne sommeren... Iallefall ikke før det skjer noe :/ det var dagens sutre innlegg :p
 
Får håpe det skjer noe snart! Selv er det to uker til termin og føler det ikke går an å bli med lei :p men barna har det nok fint og er vel flinke til å finne på moro selv, så får man heller ta igjen tiden på sensommeren :)
 
Føler med deg! Fikk første termin idag, så går liksom å venter litt selv :p ble flyttet termin til 20.juli etter ultralyd.. Men, jeg er skikkelig utålmodig og vil ha han uuut! :p mest fordi storesøster er på besøk hos bestemora si nå, så da hadde det passet bra at gan kom :) pluss at føden her har sommerstengt fra imorgen av.. Dvs om han kommer på mandag så må vi reise litt over 1 time for å komme på sykehuset :/
 
Går bare å venter her og... Første termindag idag, og ble flytta til imorgen etter oul :p
 
Termin neste torsdag, og føler egentlig det samme som deg nå:) at livet står på vent!
Hjelper jo ikke at det er sommerferie med barnehage/skole fri, får mine små på 4 og 6 år...

Eg orke iallefall ikke noe særlig nå!
Håper vi slipper gå langt iver termin iallefall!

God å vite at en er flere i samme tilstand, til tross..

Lykke til for dere andre :)
 
Har termin i dag! Og er så utrolig lei :( livet står jo liksom på vent.... Håper virkelig det skjer noe snart. Har i tillegg fryktelig dårlig samvittighet ovenfor de to andre barna, som ikke får finne på så mye denne sommeren... Iallefall ikke før det skjer noe :/ det var dagens sutre innlegg :p

Vi er fler! Skal jammen ikke være lett. Har termin i morgen, og ikke noe tyder på at jeg skal avgårde riktig enda heller :( vel snart over uansett. Gleder meg masse :)

Lykke til :D
 
Lykke til til dere og :* satser på det går veien snart! Så vi kan nyte tiden litt.... 4åringen min sa i går at han gledet seg til babyen kom ut, så mamma kunne leke med han igjen... :( kjenner det litt i mammahjertet då ja!
 
Slenger meg på her :)
Har termin på lørdag, er så lei at jeg ikke får sagt det..
Humøret mitt daler gradvis i denne venteperioden merker jeg :p
 
Slenger meg og på her! Har ikke termin før 27. Men jeg er så lei nå. Er hjemme med tre små som har ferie fra bhg nå, og vi var jo på ferie i mai. Så dagene er lange. Kjenner etter hele tiden om det er noe på gang. Men det er det ikke. Vill så gjerne se henne nå og få vekk magen! Hehe. Håper hun kommer før termin slik som de tre andre jeg har har gjort.
 
Her daler humøret på både meg og gubben... Føler oss litt stuck hjemme, siden det bare er jeg som har lappen. Frister lite å kjøre rundt med rier liksom... Eller at vi er ute på noe, så går vannet...så må jeg selv kjøre oss hjem :p
Satser på at vi slipper å vente så altfor lenge..
 
Kjenner meg godt igjen. Har en frøken på snart 5 år som syns mamma er ganske kjedelig for tiden. Heldigvis tar besteforeldrene henne med på en ferie til uka. Så da skjer det ihvertfall noe:) Og mammahjerte kan få litt fri fra dårlig samvittighet! Håper alle dere med termin i disse dager snart får se nurkene deres! :) Her er ikke terminen før 30 juli.....
 
Her daler humøret på både meg og gubben... Føler oss litt stuck hjemme, siden det bare er jeg som har lappen. Frister lite å kjøre rundt med rier liksom... Eller at vi er ute på noe, så går vannet...så må jeg selv kjøre oss hjem :p
Satser på at vi slipper å vente så altfor lenge..
Hoho kjenner meg veldig igjen, særlig på humøret ;) kjedelig at bare du har lappen, skjønner dere føler dere litt låst til hjemmet da :( off kjøre bil med rier :O syns det er ille nok å være passaskjer når man har kynnere jeg :p
 
Hoho kjenner meg veldig igjen, særlig på humøret ;) kjedelig at bare du har lappen, skjønner dere føler dere litt låst til hjemmet da :( off kjøre bil med rier :O syns det er ille nok å være passaskjer når man har kynnere jeg :p

Haha, ja frister ikke så veldig å måtte kjøre med denslags :p
Leit å være stuck på shoppingsenter eller besøk når det starter...så må vi sette bilen igjen :p
Er vel egentlig lite sannsynlig at det skjer sånn, men det er jo noe man går å tenker på :p
 
Haha, ja frister ikke så veldig å måtte kjøre med denslags :p
Leit å være stuck på shoppingsenter eller besøk når det starter...så må vi sette bilen igjen :p
Er vel egentlig lite sannsynlig at det skjer sånn, men det er jo noe man går å tenker på :p
Hoho jeg syns jeg ser det :O
Men når det er dags tar dere taxi til sykehuset?
 
Back
Topp