Hoho skal ikke si det, kanskje det skjer noe i kveld?dagen er fortsatt ung vettu.
Hvis det finnes en fødselsgud der ute så vil jeg bestille fødsel iløpet av helgahar termin i morgen
![]()
Ja, er lenge igjen av dagen
Vil bestille en jeg og
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hoho skal ikke si det, kanskje det skjer noe i kveld?dagen er fortsatt ung vettu.
Hvis det finnes en fødselsgud der ute så vil jeg bestille fødsel iløpet av helgahar termin i morgen
![]()
Krysser fingerne for at fødselsguden hører ossJa, er lenge igjen av dagen
Vil bestille en jeg og![]()
Krysser fingerne for at fødselsguden hører osshaha
Ja, ikke så mye annet å gjøre![]()
Plutselig termindagMasse lykke til
![]()
Takktakk...termindag idag, men ingen tegn til at han vil ut enda![]()
Om 15 min er termindagen passert...ventevente...
Kjekt jeg har noe å gjøre hjemme, men nå lengter jeg etter å treffe mini♡
Haha overtidsklubbenVelkommen til overtidsklubben![]()
Haha overtidsklubbenjeg vil ikke være medlem for lenge
men medlemskapet er det vel mini som avgjør
![]()
Haha typiskDag 3 her...vil helst avslutte medlemsskapet jeg og
Men ja..mini har vel sikkert forhåndsbetalt for noen dager til for alt vi vet![]()
Haha typiskhåper medlemsskapet avsluttes denne uken
er lei nå.
Kraftige kynnere hver kveld/natt... Så dabber de av på morningen... Er på 3. Natten eg har det sånn no. Tror jeg blir gaaaaal snart4 dager over i dag :/
Kraftige kynnere hver kveld/natt... Så dabber de av på morningen... Er på 3. Natten eg har det sånn no. Tror jeg blir gaaaaal snart4 dager over i dag :/
Akkurat sånn har jeg det og, sykt irriterende og så skuffet man blir hver gang man våkner på morgenenKraftige kynnere hver kveld/natt... Så dabber de av på morningen... Er på 3. Natten eg har det sånn no. Tror jeg blir gaaaaal snart4 dager over i dag :/