Termindagen...

Hoho skal ikke si det, kanskje det skjer noe i kveld? ;) dagen er fortsatt ung vettu.
Hvis det finnes en fødselsgud der ute så vil jeg bestille fødsel iløpet av helga :P har termin i morgen ;)

Ja, er lenge igjen av dagen :)
Vil bestille en jeg og :p

Om 15 min er termindagen passert...ventevente...:p
Kjekt jeg har noe å gjøre hjemme, men nå lengter jeg etter å treffe mini♡

Haha overtidsklubben :P jeg vil ikke være medlem for lenge :P men medlemskapet er det vel mini som avgjør :P

Dag 3 her...vil helst avslutte medlemsskapet jeg og :p
Men ja..mini har vel sikkert forhåndsbetalt for noen dager til for alt vi vet :o

Kraftige kynnere hver kveld/natt... Så dabber de av på morningen... Er på 3. Natten eg har det sånn no. Tror jeg blir gaaaaal snart :( 4 dager over i dag :/

Kraftige kynnere hver kveld/natt... Så dabber de av på morningen... Er på 3. Natten eg har det sånn no. Tror jeg blir gaaaaal snart :( 4 dager over i dag :/

Håper det skjer noe snart da. Fått time til overtidskontroll eller?
Jeg har nå begynt min 1. dag på overtid...10 dager igjen til makstid:p hehe

Akkurat sånn har jeg det og, sykt irriterende og så skuffet man blir hver gang man våkner på morgenen :(

Har fått overtidskontroll på torsdag... Men kommer til å bli gal viss det skal holde på sånn så lenge... :(

Back
Topp