Hoho skal ikke si det, kanskje det skjer noe i kveld? dagen er fortsatt ung vettu.
Hvis det finnes en fødselsgud der ute så vil jeg bestille fødsel iløpet av helga har termin i morgen
Ja, er lenge igjen av dagen
Vil bestille en jeg og
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hoho skal ikke si det, kanskje det skjer noe i kveld? dagen er fortsatt ung vettu.
Hvis det finnes en fødselsgud der ute så vil jeg bestille fødsel iløpet av helga har termin i morgen
Krysser fingerne for at fødselsguden hører oss hahaJa, er lenge igjen av dagen
Vil bestille en jeg og
Krysser fingerne for at fødselsguden hører oss haha
Ja, ikke så mye annet å gjøre
Plutselig termindag Masse lykke til
Takktakk...termindag idag, men ingen tegn til at han vil ut enda
Ut må han. Til slutt
Om 15 min er termindagen passert...ventevente...
Kjekt jeg har noe å gjøre hjemme, men nå lengter jeg etter å treffe mini♡
Haha overtidsklubben jeg vil ikke være medlem for lenge men medlemskapet er det vel mini som avgjørVelkommen til overtidsklubben
Haha overtidsklubben jeg vil ikke være medlem for lenge men medlemskapet er det vel mini som avgjør
Haha typisk håper medlemsskapet avsluttes denne uken er lei nå.Dag 3 her...vil helst avslutte medlemsskapet jeg og
Men ja..mini har vel sikkert forhåndsbetalt for noen dager til for alt vi vet
Haha typisk håper medlemsskapet avsluttes denne uken er lei nå.
Kraftige kynnere hver kveld/natt... Så dabber de av på morningen... Er på 3. Natten eg har det sånn no. Tror jeg blir gaaaaal snart 4 dager over i dag :/
Kraftige kynnere hver kveld/natt... Så dabber de av på morningen... Er på 3. Natten eg har det sånn no. Tror jeg blir gaaaaal snart 4 dager over i dag :/
Akkurat sånn har jeg det og, sykt irriterende og så skuffet man blir hver gang man våkner på morgenenKraftige kynnere hver kveld/natt... Så dabber de av på morningen... Er på 3. Natten eg har det sånn no. Tror jeg blir gaaaaal snart 4 dager over i dag :/