Hei hei....[:D]
Ang. akupunktur for modningsprosessen så må eg si at det har eg null erfaring med...
Men eg tror ikke at du kaster mye penger ut av vinduet med det.
Akupunktur er jo kjent som en veldig bra greie.
Dessuten tror eg at viss du tror det hjelper så kan det ha effekt det og.
Hvis du har hørt mange som anbefaler det så må det jo ha enn hviss effekt,eller hva!!??!!
Det høres jo inressant ut,eg kunne tenkt meg å hørt hva du vet om det?
hva har du hørt??[:)]
Strekkmerker er ikke verdens undergang..he he...
Første gang eg var gravid da så eg ut som en lillastripete sebra.
Men legen sa at når det var SÅÅÅ ekstremt da var det hormonbetinget.
De andre svangerskapene har eg brukt spesielle oljer tilpasset for å motvirke strekkmerker
og eg har ikke fått noen .Det kan jo være at eg alikevel ikke hadde fått strekkmerker men eg har ikke lyst å finne ut avdet..heller føre var..
Men eg har merket at hvis det klør mye i huden på magen da er det fare på ferde,da kan det bety at det er påvei,men da har eg begynt å smøre meg og det har gått greit.
Men det er best å være "flink" å smøre seg hver dag (eller kveld)
Da får du jo også en fin kosestund med babyen mens du stryker deg på magen og prater med den lille.[;)]
Angående det å føle seg klar for å føde, så må eg si at eg føler litt både og...
Noen ganger har jeg bare lyst å være ferdig.Da er eg SÅÅÅ lei av å føle meg
diger,stygg,feit og uattraktiv..Er jo ikke godt å ligge om natten,ikke
er det "plass" i dusjkabinette til meg heller...sukk..
Da har eg kjempe lyst til å bli ferdig og kan ikke vente med å se den lille..(lurer så fælt på hvordan han ser ut[;)])
Men andre ganger kvir eg meg sånn til fødselen at eg nesten lurer på hva eg har begitt meg ut på...skjelve ... skjelve....
Men men ...
(Har det komt inn så må det vel ut igjen og... så vi slipper nok ikke unna noen av oss)he he..
Det var godt å høre at andre er like "ustabile" i humøret som meg..
Av og til har eg følt meg temmelig alene ..Ivertfall når eg føler at ingen forstår og alt bare er dritt..
Godt at denne siden fins[;)][:D][;)][:D][;)][:D][;)][:D]
Masse Mandagsklemmer fra Nito