Tenkte å dele litt

håper alt står bra til

Søndag kveld og alt er bra. Det røres i magen. Skal på ny måling imorgen, da "faller dommen". Da har det gått 2 uker siden overføring, og vi kan begynne å forvente dårlige målinger igjen og ny overføring står like rundt hjørnet. Spennende om vi berger morgendagen. Hvis vi gjør det, er neste måling på torsdag. Eller om vi berger til 3ukerskneika neste mandag:)

Last edited:
Søndag kveld og alt er bra. Det røres i magen. Skal på ny måling imorgen, da "faller dommen". Da har det gått 2 uker siden overføring, og vi kan begynne å forvente dårlige målinger igjen og ny overføring står like rundt hjørnet. Spennende om vi berger morgendagen, og blir sendt etter kontrollen på torsdag. Eller om vi berger til 3ukerskneika neste mandag:)
Jeg krysser alt jeg har for dere! Dette er tøft altså, tipper det kjennes godt på kropp og sjel hos dere:/ masse masse lykke til i morgen :love7

Søndag kveld og alt er bra. Det røres i magen. Skal på ny måling imorgen, da "faller dommen". Da har det gått 2 uker siden overføring, og vi kan begynne å forvente dårlige målinger igjen og ny overføring står like rundt hjørnet. Spennende om vi berger morgendagen. Hvis vi gjør det, er neste måling på torsdag. Eller om vi berger til 3ukerskneika neste mandag:)
Krysser fingerne!

Lykke til

Masse lykke til idag[emoji4]

Vi berget dagen idag. Men vi vet det er stigning på vei, så ny time onsdag :) Her taes ingen sjanser.
Lykke til.
Håper det fortsetter å være under kontroll

Lykke til.
Håper det fortsetter å være under kontroll

Det er det! Ingen endring i verdiene siden mandag!! HURRAA! Vi :Heartred dansk blod!

Legen skulle ta en tlf til København for å høre om de ville ha meg inn likevel med disse verdiene, siden det hadde gått like over 2 uker nå, eller om vi bare skulle overvåke selv. Har ikle hørt noe fra hun, så da blir det ny måling fredag! Det er nesten at vi tør å tro at dette kan gå veien!

Det er det! Ingen endring i verdiene siden mandag!! HURRAA! Vi :Heartred dansk blod!

Legen skulle ta en tlf til København for å høre om de ville ha meg inn likevel med disse verdiene, siden det hadde gått like over 2 uker nå, eller om vi bare skulle overvåke selv. Har ikle hørt noe fra hun, så da blir det ny måling fredag! Det er nesten at vi tør å tro at dette kan gå veien!

Det er deiljigt å være norsk i Danmark! Hurra for dansk blod! Og så flott at dere blir sendt dit ved behov når behandlingstilbudet ikke finnes i Norge (?).

Gratulerer!
Fantastiske nyheter altså. Skjønner jo det er snakk om noen dager av gangen, men gode nyheter skal uansett feires!

Lykke til idag!

Gjett hva? Fremdeles ingen endring og vi kan nyte ei rolig hjemmehelg ! Ny sjekk mandag :)

Utrolig bra!!! Kan det holde seg stabilt lenge, eller er det trolig med ny overføring før eller siden ?
Hvor mange uker på vei er du nå?

Utrolig bra!!! Kan det holde seg stabilt lenge, eller er det trolig med ny overføring før eller siden ?
Hvor mange uker på vei er du nå?

Nei det er her ting blir litt usikkert. For det ble forespeilet faste intervaller med blodoverføring hver 2-3 uker fram mot fødsel. Men nå har vi snart kommet igjennom hele uke 2 uten at noe har økt, så da kan vi i teorien ha gått 3 uker uten noe ny tilførsel. Og det er jo knallbra! Men jeg mener det ble sagt på mandan nå at uansett funn eller ikke følger de opp med ny blodoverføring etter 3 uker, for å være føre var. Vil vise seg. Skal kontakte Køben igjen på mandag etter ul å høre hva de sier. I tillegg er seksjonsoverlegen tilbake fra ferie og kan vurdere sammen han også. Men mest trolig blir det en Købentur til uka.

Ved forrige blodoverføring målte de blodprosenten hans til 2,3 ! Det er INGENTING. Den skal være rundt 10-10,5 nå. Så det er jo bedre å føre litt før det går så langt ned, for å heller være litt sikre på tilstanden tenker jeg. Men dette har de kontroll på, så jeg bare møter opp til avtalt tid og sted :)

Idag er jeg 22 uker på vei:D

Så godt å høre! Du er 100% sykemeldt nå med alt som står på, regner jeg med?

Det ble det forrige uke.. Fastlegen ønsket å sykmelde meg på dagen sist jeg var der, 2 uker siden vel.. Hørte ikke etter henne. Mandagen etter kunne sjefen fortelle meg at hun ikke torde å ha meg i jobb lengre, så daaa måtte jeg gi meg likevel. Ble skrevet medisinsk vurdering og søknad om svangerskapspenger :happy:

Utrolig altså!
Men også godt med så tett oppfølging og at de ligger i forkant.
Fortsetter å krysse fingrene for dere

Back
Topp