Tenkte å dele litt

En tråd i 'November 2018' startet av Heipadei, 26 Apr 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Heipadei Glad i forumet Himmelbarn Februarlykke 2015

Det går særdeles bra ! Junior er ikke lengre liten, imorgen er han 10 mnd :eek: Frisk og rask, sterk som rakkern og nysgjerrig på alt som er. Åler seg fram i ett forrykende tempo, rører alt han ikke skal, prøver stadig å klatre trapp og ødelegger plantene mine som står innen rekkevidde. Helt fantastisk å sitte og observere rakkern, og se hvor bra det gikk. Ingen utenifra som kan gjette seg fram til at han har en tøff historie bak seg, og ble født fortidlig. Han er normal, om man kan si det :D

Jeg har avviklet ammingen, og begynt i jobb. Nå har fattern pappaperm, og jeg kjenner jeg var SÅ klar for å forlate heimen nå :dance008

Har fremdeles noen tøffe tak inni hodet, da. Det er rett som det er at det kommer opp minner om både det ene og det andre vi har vært igjennom, og hvor helsikkes kjipt det har vært. Men har heller aldri følt meg sterkere, selv om jeg vet med sikkerhet at jeg dagomtil er rett ved bristepunktet.
    Men det er vel sånn det er...

• Hjertelig Hjertelig x 8
  2. AnneS Forumet er livet VIP Desemberlykke2017

Dere fikk en lang og tøff vei for å få den lille røveren deres, så kan godt forstå at det kan gjøre noe med hodet og tankene iblant :Heartred
    For han høres ut som en røver :D 10mnd?! Hvor blir tiden av?

Det er godt å komme seg i jobb igjen, å komme seg ut hjemmefra :happy:

Godt å høre at det står så bra til som det gjør:Heartred

3. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Godt å høre at alt er bra, på tross av utfordringer som er/har vært. Du er tøff. Tiden går så fort! Nyt livet tilbake i jobb.

4. Heipadei Glad i forumet Himmelbarn Februarlykke 2015

Røver er meget passende ord, ja :hilarious:

Takk for at du tenkte på oss :Heartred

• Hjertelig Hjertelig x 1
  5. Heipadei Glad i forumet Himmelbarn Februarlykke 2015

:Heartred

6. Desembermamma88 Forelsket i forumet Junilykke 2020 ♡

Så fint å høre at det går bra med dere, tross alt! Håper du kan få litt hjelp til å sortere tankene dine om du ønsker det, vet mange har nytte av det når ting har "lagt seg litt" etter noe så ekstremt som det du/dere har gått gjennom. :Heartred

7. Heipadei Glad i forumet Himmelbarn Februarlykke 2015

1 år !:Heartblue

• Hjertelig Hjertelig x 13
  8. mammatil2prinsesser&2prinser Forumet er livet VIP September 2012 Novemberlykke 2018

Gratulerer så mye med en 1åring i hus:cool05:dance011:dance008:gen014:talk017:love017

9. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Hurra!!☆☆☆

10. FintFerdig Flørter med forumet

F a n t a s t i s k !! :Heartred:wav

11. LoffIMagen Glad i forumet Vi som prøver :) Novemberlykke 2018

Gratulerer så mye med det lille store knøttet:Heartblue

12. Katta Gift med forumet ♡ Maibarna ♡ Novemberlykke 2018 Aprilbarna`15

Hurra!!

Del denne siden