Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Første tur til St.Olavs imorgen. Spent på det bringer..
Det gikk fint. Fikk ultralyd av både sjefen selv, og hun som har spisskompetanse på min tilstand. Idag ser ting greit ut, men veien videre vet vi selvfølgelig ikke enda. Fikk tatt RhDtyping av fosteret idag, så vi slipper å vente til uke 18 (normalt uke 24) på dette. Svaret vi får der avgjør hvordan sommeren/høsten blir for vår del. Alt i alt en fin kontroll. Fikk noen 3D bilder også
Hei! Hvordan går det med deg? Måtte søke deg opp for tenker på deg stadig vekk!
Så leit at fosteret er positivt Godt å høre at dere blir ivaretatt på en bedre måte denne gangen.
Åh, så dumt at fosteret ikke ble rhesus negativt.[emoji17] Men veldig bra at dere får god oppfølging, det skulle bare mangle etter det dere har vært igjennom![emoji173]️ Er sikker på at legene gjør alt i sin makt for at dette skal gå bra. Hvilken uke er du i nå? Og hvordan går det med deg? Klarer du å stole på legene og at du skal få en levende baby i høst?Ja, det var litt nedtur. Samtidlig som vi ikke hadde turt å håpe for mye på det uansett. Fordelen er at nå får vi kontrollert at de følger opp slik de låvet oss på samtalen vi hadde etter dødfødselen sist.
Åh, så dumt at fosteret ikke ble rhesus negativt.[emoji17] Men veldig bra at dere får god oppfølging, det skulle bare mangle etter det dere har vært igjennom![emoji173]️ Er sikker på at legene gjør alt i sin makt for at dette skal gå bra. Hvilken uke er du i nå? Og hvordan går det med deg? Klarer du å stole på legene og at du skal få en levende baby i høst?
Det høres ut som en naturlig reaksjon! Jeg krysser fingrene for et best mulig svangerskap videre, for at babyen ikke trenger blodoverføring, og at nivåene holder seg stabile. Det er virkelig deres tur nå![emoji173]️ Hold oss gjerne oppdatert om du får vite noe mer! Tenker på deg og dine vettu![emoji4]Nååå er jeg vel 19 og noen dager en plass.. Ikke helt kontroll Det går greit. Både stoler på at de greier det, samtidlig som jeg distansierer meg og forbereder meg på det motsatte. Tar kontroll for kontroll