Tegn på fødsel!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Merker mer nedpress/ilinger i skambeinet og lysken. Magen har stabilisert seg, går ikke så mye på do nå.. Men igår gikk deler av slimproppen, har også mye murringer nederst i magen/nesten konstante kynnere..
Har på følelsen at hun kommer tidligere enn satt termin, men jeg aner igrunn ingenting ;) hun kommer når hun vil vel ;)

Merker mer nedpress/ilinger i skambeinet og lysken. Magen har stabilisert seg, går ikke så mye på do nå.. Men igår gikk deler av slimproppen, har også mye murringer nederst i magen/nesten konstante kynnere..
Har på følelsen at hun kommer tidligere enn satt termin, men jeg aner igrunn ingenting ;) hun kommer når hun vil vel ;)
Høres jo ut som at noe er i ferd med å skje da! Jeg har hatt det ganske likt denne helgen, bortsett fra slimproppen. Men masse murringer, nedpress og noen tak i rygg og mage. Krysser fingrene! :p når har du termin?

Høres jo ut som at noe er i ferd med å skje da! Jeg har hatt det ganske likt denne helgen, bortsett fra slimproppen. Men masse murringer, nedpress og noen tak i rygg og mage. Krysser fingrene! :p når har du termin?
Har termin 24/2.. Føles ikke riktig, er så rart! Er liksom ferdig jeg nå, høhø ;) menstermin er 19/2, hun må gjerne komme da altså.. Spennende er det uansett, gleder meg så innmari til å møte lille nurk! Når har du termin?

Har termin 24/2.. Føles ikke riktig, er så rart! Er liksom ferdig jeg nå, høhø ;) menstermin er 19/2, hun må gjerne komme da altså.. Spennende er det uansett, gleder meg så innmari til å møte lille nurk! Når har du termin?
Jeg tror jeg har vært ferdig siden uke 35 jeg :p nå kjennes det ut som han aldri kommer ut! Blir gæren. Gleder meg veldig jeg også, kan ikke skjønne at det er en liten person inni meg :D jeg har termin nå til fredag, 13. Men krysser fingrene for hver dag for det :p mamma fødte både meg og søsteren min en stund før termin, håpet på det samme jeg da.

Jeg er veldig klar!
Nettene mest slitsom, så hard og stram mage. Mye vondt i ryggen. Strekker seg godt på øvre del av magen. Hadde litt utvanna blod på papiret for en uke siden, jm sa det var deler av slimpeproppen, men ingenting mer skjer

Maserier på kvelden siden søndag, 1 cm åpning ved undersøkelse i går.

Hele tirsdagen gikk med på sykehuset da både jeg å mini hadde alt for høy puls, så jeg kjenner jeg er klar for at han skal komme nå :-)

De snakket til å med om å sette meg igang selv om de helst ikke ville gjøre det med førstegangs om det ikke var ytterst nødvendig.

Har hatt mye kynnere og murringer de siste dagene. Opplevde noen ekstra harde tak i går natt som gjorde at jeg våknet, men det ble med det. Hadde noe økt matlyst. Har følt meg veldig klar de siste dagene.

Kl 02 gikk vannet, kl 04 gikk slimproppen og siden riene ikke har startet skikkelig prøver jeg å sløve på sofaen.

Har ULtermin på søndag, men mensterminen er i morgen.

Back
Topp