Tegn på fødsel!

M

Moderator Kine

Guest
Har dere noen tegn på at fødselen nærmer seg nå?
 
Ingen. Eller litt modning på gang i form av menssmerter, men ellers null niks. Er bare 36 uker da, så det må nå drøye to-tre uker i alle fall.
 
Jeg merker ingenting. Er 37+3 og har ikke merket kynnere en gang. Men jeg er førstegangsfødende, så jordmor trodde jeg nok hadde det, men at jeg ikke visste hva jeg skulle kjenne etter :p han har iallefall festet seg, så han er jo klar :)
 
Ikke så mye enda.. har hatt endel kynnere da men de har ikke gjort vondt enda... :) Meeen hadde ikke kynnere sist svangerskap så ikke vandt til det :p
 
Ikke annet enn mer og mer kynnere. Og muligens slimproppen :) er 38+5
 
Slimproppen begynte å gå for snart 1 uke siden. I går hadde jeg tegningsblødning og noe som viste seg å være modningsrier. Mye nedpress og hadde løs mage i hele går men nå har det stoppet opp. 37 uker i morgen så vi får se hva som skjer fremover :)
 
Her har slimproppen gått(mandag), også har jeg veldig nedpress og en del kynnere og mensmurringer. Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke disse tegnene.. Er fortsatt litt tidlig, men man vet jo aldri :)
 
Kynnere, mensenmurringer, og nedpress. Er 35 + 4 nå, så kan godt gå sånn en stund til, selvom det er veldig slitsomt.. :)
 
Kynnere til dels vonde, nedpress og ryggvondt innimellom, hatt det i flere uker. Sliten nå med bekkenløsning som har blitt verre for hver gang, men håper det går ei stund til fødsel ennå:) 36+4 nå
 
Løs i magen på 3 dagen nå og utrolig mye kynnere. Ellers ikke no så regner med å gå til litt over termin. Er 37 uker i dag

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Bare mensmurringer i magen på natten og masse kynnere.. Venter og venter ;)
 
Masse vonde kynnere, 2 cm åpning og kraftigere menssmerter i rygg og nedre del av magen! Er 36+6 idag, så hun kan bare komme :)
 
Back
Topp