Ja,hadde blitt gal hvis det skulle tatt 3mnd igjen..Spennende!!! Håper påskeegget er sluppet! Deilig med eggløsning på normal tid denne pp!
Nå må dagene bare gå fort
Sent from my iPad using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja,hadde blitt gal hvis det skulle tatt 3mnd igjen..Spennende!!! Håper påskeegget er sluppet! Deilig med eggløsning på normal tid denne pp!
Ja hjelpes. Det skjønner jeg!Ja,hadde blitt gal hvis det skulle tatt 3mnd igjen..
Nå må dagene bare gå fort
Sent from my iPad using BV Forum
Så gøy at du ser strekenJeg synes strimmelen på CD 20 ser negativ ut, så det kan hende egget ble lagt allerede på CD 19 (kan komme samme dag som positiv test). I så fall er du jo allerede 8 dpo.
Ser streken din godt så nå heier jeg på at du må flytte til januar!
*Taster på app på mobilen*
Så gøy at du ser streken
Egget må ha sluppet tidligere enn jeg har antatt, tok ny test i dag å er strek på den også
Krysser fingrene for at streken blir sterkere de kommende dagene å at dette er en spire som bestemmer seg for å bli ut tiden i magen
Sent from my iPhone using BV Forum
Forrige var falske DocMorris tester,skal aldri teste med de igjen..Så spennende! Får virkelig håpe at den klorer seg fast. Du fikk jo svake streker forrige pp også? Var det kjemisk eller bare falsk?
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4