Tanker rundt veien mot et lite mirakel:)

cd16,fortsatt ett stykke til positiv test,men har begynt å produsere el-slim så håper det skjer noe de neste dagene:)ImageUploadedByBV Forum1396946350.249860.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

EL slim er et godt tegn. :)

*Taster på app på mobilen*

EL slim er et godt tegn. :)

*Taster på app på mobilen*
Litt rart spmål,men hvor lang tid kan det ta fra man får elslim til el kommer??:)
Synes det er litt rart at jeg har elslim å så svake tester..hmmm:D

Litt rart spmål,men hvor lang tid kan det ta fra man får elslim til el kommer??:)
Synes det er litt rart at jeg har elslim å så svake tester..hmmm:D

Kan ta forskjellig tid. Jeg har hatt noen sykluser med nesten 10 dager med el-slim, men ofte har jeg bare hatt 2-3 dager. For meg har det gjerne vært litt lengre og litt mer kluss i syklusene etter abortene. Det finnes nok dessverre ingen god fasit her.

cd17,fortsatt ett stykke til positiv test..Vondt i korsryggen og elslim så noe er på gang uansett..
ImageUploadedByBV Forum1397038552.409542.jpg

Blææ,vært litt tung dag i dag..lei meg og sliten i kropp og sinn..Lei av å hele tiden tenke på baby-making..Merker det går innpå sambo også,kranglet i går:( Men er venner nå heldigvis:)

Gleder meg til denne dagen er over..

cd18,fortsatt negativ men synes den er streker enn i går:) Plenty med elslim og vondt i korsryggen fortsatt:)ImageUploadedByBV Forum1397115748.495908.jpg

Tok disse kl 12.00 i dag:)
Smilyen blinker,men det vises jo ikke på bildet:D

Glemte bildet:DImageUploadedByBV Forum1397126119.018256.jpg

• Liker
Reactions: AFA
cd19,da var det ingen tvil,to veldig positive tester:)ImageUploadedByBV Forum1397208016.126619.jpg

cd20,fortsatt positiv eltester,synes strimlen ser svakere ut i dag så regner med eggløsning i dag..i morgen er jeg i dpo-land:DImageUploadedByBV Forum1397292487.469994.jpg

cd20,fortsatt positiv eltester,synes strimlen ser svakere ut i dag så regner med eggløsning i dag..i morgen er jeg i dpo-land:DVis vedlegget 57187

Så deilig med litt mer normal syklus, fikk ikke du EL-test på CD 100 sist? Litt av en forandring! :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så deilig med litt mer normal syklus, fikk ikke du EL-test på CD 100 sist? Litt av en forandring! :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Stemmer det ja, så glad nå:)

Har gått på femar denne syklusen,det hjelper på eggløsningen:)

Nå må bare de neste to ukene gå fort:D

Tatt i kveld,tydelig negativ..så da er nok påskeegget lagt;)ImageUploadedByBV Forum1397331017.566937.jpg

• Liker
Reactions: AFA
Så spennende!! Gleder meg til å følge med :) Håper påskeegget blir til en fin nyttårsgave ;)

Ønsker et hjertebarn ❤

1dpo,eeeeendelig i dpo-land igjen:D

Tror disse dagene går fort,har fullt program hele påsken med jobbing og hyttetur..så håper dagene raser avgårde:)

2dpo:)

Jobb,trening og kjærestekos står på programmet i dag:)
Kjenner det er viktig å fylle dagene med noe så man ikke går rundt å spekulerer og kjenner etter hver krok og krik i magen:)

Deilig å være i dpo-land:)

Last edited:
Svake mensmurringer og knip på høyresiden i underlivet..
For tidlig å merke noe til en event graviditet, men bare artig å rable ned følelser:)

Sent from my iPad using BV Forum

3dpo

-mensmurring
-vondt i korsryggen

3dpo

-mensmurring
-vondt i korsryggen

Spennende!!! :D Håper påskeegget er sluppet! Deilig med eggløsning på normal tid denne pp!

Back
Topp