Takknemlighetstråden

Jeg er så takknemlig for at jeg får oppleve en graviditet igjen :Heartred

Jeg er så takknemlig for at jeg får oppleve en graviditet igjen :Heartred
Jeg skriver under på denne! :love017

Vet med sikkerhet at dette blir aller siste gang, og da skal det nyyytes så lenge det går bra. Jeg er litt der at hvis det ikke går bra nå så fikk jeg i alle fall oppleve det _litt_. Spenningen med å få to streker, de nervepirrende symptomene, og drømmene om hvordan det vil bli med en baby igjen. Det er så spennende å gå gravid! Jeg har vært en som elsker å være gravid, men har vært litt overraskende denne gangen med alle bekymringene som har kommet. Likevel veldig takknemlig. :Heartred

Takknemlig for at jeg er gravid!

Takknemlig for at jeg har en fin datter, som kommer til å bli en flott storesøster :D

Takknemlig for at datteren min leker så fint med nabogutten i hagen. Herlig å høre latterkramper og gledeshyl :Heartbigred

Mens jeg er takknemlig for at jeg IKKE er kvalm :hilarious: Brakk meg én gang i dag da. Men jeg er glad for at jeg ikke begynte å spy for 6 dager siden, sånn som sist, så hver dag uten er en seier!

Jeg fikk en A på eksamen idag (muntelig presentasjon) :Heartred Var genuint sikker på at jeg maks ville få en C, slitt så intenst med fokus og at jeg er så sliten så forstår ikke hvordan jeg fikk en A engang, men såååå deilig. Nå er det sommerferie :happy:

Back
Topp