Takknemlighetstråden

Jeg fikk en A på eksamen idag (muntelig presentasjon) :Heartred Var genuint sikker på at jeg maks ville få en C, slitt så intenst med fokus og at jeg er så sliten så forstår ikke hvordan jeg fikk en A engang, men såååå deilig. Nå er det sommerferie :happy:
Ohh gratulerer, så bra jobba :Heartred

Jeg fikk en A på eksamen idag (muntelig presentasjon) :Heartred Var genuint sikker på at jeg maks ville få en C, slitt så intenst med fokus og at jeg er så sliten så forstår ikke hvordan jeg fikk en A engang, men såååå deilig. Nå er det sommerferie :happy:
GRATULERER SÅ MYE!!!

Da kan du ta sommerferien med god samvittighet og masse stolthet :love017 Gratulerer så mye! :hug007

Supertakknemlig over at jeg ikke ligger å spyr :p gjorde det på denne tiden med de andre. Samtidig gjør det meg jo litt bekymret for at det er noe galt :inpain::happy3

Supertakknemlig over at jeg ikke ligger å spyr :p gjorde det på denne tiden med de andre. Samtidig gjør det meg jo litt bekymret for at det er noe galt :inpain::happy3
Hahaha saaame :hilarious: Jeg vil ikke spy, så jeg nyter hver dag nå, men jeg kan godt få litt ømme pupper eller no :laughing002

Jeg spydde også på denne tiden med de to andre. Rart at vi er så mange som har trege symptomer
Nesten så man lurer på om man faktisk er gravid eller om man bare fantaserer :hilarious:

Nesten så man lurer på om man faktisk er gravid eller om man bare fantaserer :hilarious:
Det tenker jeg helt til jeg har vært på ultralyd omtrent. "Sikkert bare blitt en tjukkas med matforgiftning" :knegg:
Håper det lover bra! Jeg håper det betyr jeg får en gutt :hilarious:
Jeg har både jente og gutt fra før, spydde masse med begge tidlig :hilarious:

Det tenker jeg helt til jeg har vært på ultralyd omtrent. "Sikkert bare blitt en tjukkas med matforgiftning" :knegg:

Jeg har både jente og gutt fra før, spydde masse med begge tidlig :hilarious:
Spennende å se hva det blir nå da! Syns det er så fascinerende at denne graviditeten er såå annerledes enn den forrige. Visste jo det kunne skje, og det er jo ennå tidlig, men wow!

Takknemlig for en snill mann som ser meg uten at jeg må si høyt alt som er litt tungt- og for de to søte snille guttene våre hvor den ene la en våt klut på panna mi av eget initiativ når jeg lå med migrene❤️

Ekstremt takknemlig for at jeg er gravid, og for at vi i går på tidlig ultralyd (7+2) fikk se en liten "knott" som var akkurat riktig størrelse, og et bittelite hjerte som slo akkurat så fort som det skal ❤️

Last edited:
Back
Topp