Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei, hvor langt er du på vei og er det trygt å bruke doopler hjemme? Har ingen erfaring spør derforNå Jubler jeg! For jeg fant endelig hjerte til babyen med Doppler i dagBåde jeg og mannen hørte det
![]()
Ja, det er helt trygtHei, hvor langt er du på vei og er det trygt å bruke doopler hjemme? Har ingen erfaring spør derfor![]()
Har brukt det på 2 av 3 svangerskap. Jeg er 10+1 så det er veldig tidlig å finne. Første gang fant jeg ikke før i uke 12Veldig gøy og ikke minst betryggendeDet må føles godt å kunne høre hjerte, når man ikke kjenner noe spark oh lignende så tidlig som vi er på. Lurer på om jeg også skal sjekke doopler.
Selv om det ikke er noen garanti for at alt er bra så hører man at den lille fortsatt lever
også blir det mere ekte for mannenIkke ha for store forhåpninger da, det kommer VELDIG ann på hvordan babyen ligger, hos meg fant jeg ikke hjertelyd i det hele tatt selv forrige svangerskap. Gangen før derimot fant jeg den relativt tidlig (rundt uke 12)Hei, hvor langt er du på vei og er det trygt å bruke doopler hjemme? Har ingen erfaring spør derfor![]()

forrige svangerskap kom jeg meg hverken på eller av etter 15 uker pga bekkenløsning/låsning... så får nyte tiden til den kommer 

Vi bestilte også to vifter i full fart da vi skjønte at det var utsolgt overalt. Kom for en uke siden, og det var veldig godt!Jeg er takknemlig for at viftene jeg bestilte endelig kom i går ettermiddag. Nå er jo riktignok i dag siste dag av hetebølgen her jeg bor, men, åh, så deilig å ikke svette ihjel i går kveld og i dag![]()
har planlagt en utflukt med barna i dag, så håper virkelig formen holder seg godt Det håper jeg jeg orker igjen snart og, sikkert en mnd siden sistTakknemlig for at jeg orket en løpetur i dag morges. Vært helt gåen siden, men føltes magisk da jeg holdt på.![]()

Ganske nøyaktig en mnd siden sist for meg ogsåDet håper jeg jeg orker igjen snart og, sikkert en mnd siden sist![]()
Vi er to familier på tur, så ble litt dradd med av ho andre mammaen! Skulle egentlig bare varme opp og gjøre litt styrkeøvelser, men så var det så deilig å løpe at det ble en hel tur. Så magisk!!
Han gjør alltid så mye han kan, men i hverdagen blir det ikke så mye. Så de siste par ukene har vært såå deilige! Jeg slipper å bli overstimulert, gretten og sliten av å være mye alene med 2-åringen. Nyter de siste dagene av ferien nå!
har vært sååå bekymret, trodde egentlig det enten ikke skulle være noen der, eller at den ikke levde
phuuu