Takknemlighetstråden

Hei, hvor langt er du på vei og er det trygt å bruke doopler hjemme? Har ingen erfaring spør derfor :)
Ja, det er helt trygt :Heartred Har brukt det på 2 av 3 svangerskap. Jeg er 10+1 så det er veldig tidlig å finne. Første gang fant jeg ikke før i uke 12

Det må føles godt å kunne høre hjerte, når man ikke kjenner noe spark oh lignende så tidlig som vi er på. Lurer på om jeg også skal sjekke doopler.

Det må føles godt å kunne høre hjerte, når man ikke kjenner noe spark oh lignende så tidlig som vi er på. Lurer på om jeg også skal sjekke doopler.
Veldig gøy og ikke minst betryggende :love017 Selv om det ikke er noen garanti for at alt er bra så hører man at den lille fortsatt lever :Heartred også blir det mere ekte for mannen

Hei, hvor langt er du på vei og er det trygt å bruke doopler hjemme? Har ingen erfaring spør derfor :)
Ikke ha for store forhåpninger da, det kommer VELDIG ann på hvordan babyen ligger, hos meg fant jeg ikke hjertelyd i det hele tatt selv forrige svangerskap. Gangen før derimot fant jeg den relativt tidlig (rundt uke 12) :Heartpink

Red på den ene unghesten vi driver å rir til i dag, og tenker hver gang jeg har muligheten til det at jeg er SÅÅ glad for hver tur som er mulig :Heartpink forrige svangerskap kom jeg meg hverken på eller av etter 15 uker pga bekkenløsning/låsning... så får nyte tiden til den kommer :dead:

Jeg er takknemlig for at viftene jeg bestilte endelig kom i går ettermiddag. Nå er jo riktignok i dag siste dag av hetebølgen her jeg bor, men, åh, så deilig å ikke svette ihjel i går kveld og i dag :happy:

Jeg er takknemlig for at viftene jeg bestilte endelig kom i går ettermiddag. Nå er jo riktignok i dag siste dag av hetebølgen her jeg bor, men, åh, så deilig å ikke svette ihjel i går kveld og i dag :happy:
Vi bestilte også to vifter i full fart da vi skjønte at det var utsolgt overalt. Kom for en uke siden, og det var veldig godt!

Takknemlig for å ikke være veldig kvalm i dag, helt ok så langt ihvertfall :signs003 har planlagt en utflukt med barna i dag, så håper virkelig formen holder seg godt :cool:

Har på et døgn nå snakket med ei venninne som fødte i januar og ei som fødte nå i juli, og begge to slet skikkelig med kvalme og oppkast i første trimester. Må være helt grusomt. Er så utrolig takknemlig for at jeg har sluppet det og ikke vært noe kvalm sålangt. Bank i bordet for at det holder seg slik fremover også.

For å være helt konkret er jeg takknemlig for mannen sin sommerferie :joyful: Han gjør alltid så mye han kan, men i hverdagen blir det ikke så mye. Så de siste par ukene har vært såå deilige! Jeg slipper å bli overstimulert, gretten og sliten av å være mye alene med 2-åringen. Nyter de siste dagene av ferien nå!

Back
Topp