Tøybleie-mamma!?:)

Her er hans fine tøybleie jeg fikk tilsendt i posten av ei venninne, og den første lommebleien han passer! <3

Vis vedlegget 104730 Vis vedlegget 104731


Og hans fine, store tøybleie-rumpe! <3
(Ser veldig liten ut i forhold til min mann, han er 210 cm høy, så han har store hender :p)


Vis vedlegget 104733
Fin lommebleie! :) Hvilket merke? Her går det i brettiser m/inlegg og PUL-trekk, et par AiO-bleier til utflukter og formsydde med PUL-trekk om natta. Har ikke prøvd lommebleier ennå - lurer litt på å vente med både det og flere AiO-bleier til hun er stor nok for onesize...
 
Fin lommebleie! :) Hvilket merke? Her går det i brettiser m/inlegg og PUL-trekk, et par AiO-bleier til utflukter og formsydde med PUL-trekk om natta. Har ikke prøvd lommebleier ennå - lurer litt på å vente med både det og flere AiO-bleier til hun er stor nok for onesize...

Aner ikke hva slags merke, ble bare tilsendt i posten av ei venninne :)
Men ellers så bruker jeg Imse Vimse, Fuzzibunz og Alvababy :)
Min gutt er allerede nesten 5 kg, og bare 1 mnd!
Han er tung, men ennå så slank at han passet Pampers str 1 frem til i går...
Han er like lang som pappaen sin ;)
 
Herlig TB stump!:)
Her brukte vi mye TB de første 5 ukene. Vi driver å skal selge leiligheten og det blir jo mer vask og rydding m TB og det er det mer enn nok m når man skal ta bilder og ha visning osv. Satser på å starte opp igjen når leiligheten er solgt.:)
Min favoritt er formsydde m ullbukse. Har noen bum genius formsydde m bambus. Det er de beste. Brettiser syns jeg var overraskende vanskelig å få stramt nok. Samme med prefolds. Men prefolds brettet og lagt cover syns jeg funker bra.
Liker godt Bitti D'lish Snap in og lommebleier er ok.
Blir nok å prøve OS bleiene og en del av de for litt større babiser når vi starter opp igjen.
 
Syns forresten PUL trekk/ cover gir en forferdelig lukt! I alle fall sammenlignet m ull.
 
Syns forresten PUL trekk/ cover gir en forferdelig lukt! I alle fall sammenlignet m ull.

Formsydde er så dyyy-yyyreeee... Bruker det jeg har pga økonomien.
Rett og slett.
Også sydd noen fleece soakers.
Jeg brukte brettiser og ullbukse fra Nøstebarn de første ukene, men ble ALLTID lekkasjer.
Har vasket buksen flere ganger, lanolisert og alt, men den lakk fortsatt, så jeg gav opp og brukte engangs til han ble stor nok til lommebleier.
Er makan til hvor mye tøy jeg gidder å vaske bare pga lekkasjer :p
Er veldig fornøyd med lommebleiene, spesielt Imse Vimse sine aio - har ikke hatt noen lekkasjer ennå! :)
 
Formsydde er så dyyy-yyyreeee... Bruker det jeg har pga økonomien.
Rett og slett.
Også sydd noen fleece soakers.
Jeg brukte brettiser og ullbukse fra Nøstebarn de første ukene, men ble ALLTID lekkasjer.
Har vasket buksen flere ganger, lanolisert og alt, men den lakk fortsatt, så jeg gav opp og brukte engangs til han ble stor nok til lommebleier.
Er makan til hvor mye tøy jeg gidder å vaske bare pga lekkasjer :p
Er veldig fornøyd med lommebleiene, spesielt Imse Vimse sine aio - har ikke hatt noen lekkasjer ennå! :)
Så bra at du har funnet noe som ikke gir lekkasjer! Her holder det seg tett så lenge vi er flinke til å passe på at ikke noe tøy stikker utafor sperrelaget rundt lårene... bruker forresten formsydde fra lillegull som kosta ca. en hundrings, synes ikke det var så verst i det hele tatt.
 
Syns forresten PUL trekk/ cover gir en forferdelig lukt! I alle fall sammenlignet m ull.
Hm, har ikke prøvd ull, så kan ikke sammenligne, men har ikke tenkt over lukta...? De få gangene vi bruker papir, legger jeg imidlertid merke til den parfymerte papirbleielukta som jeg ikke er storfan av... ;-)
 
Så bra at du har funnet noe som ikke gir lekkasjer! Her holder det seg tett så lenge vi er flinke til å passe på at ikke noe tøy stikker utafor sperrelaget rundt lårene... bruker forresten formsydde fra lillegull som kosta ca. en hundrings, synes ikke det var så verst i det hele tatt.

Sa aldri at jeg ikke har lekkasjer... :p
Har det ennå, OS er ikke heeelt optimalt, så bruker litt engangs ennå.
Husker du hva de formsydde heter?
Imagine? Pop'n'gro? Lollipop? :)
 
Sa aldri at jeg ikke har lekkasjer... :p
Har det ennå, OS er ikke heeelt optimalt, så bruker litt engangs ennå.
Husker du hva de formsydde heter?
Imagine? Pop'n'gro? Lollipop? :)
Hehe, nei, vi slipper heller ikke helt unna lekkasjer... men har hatt lekkasjer med papirbleier også, så tenker det er sånt som skjer av og til uansett... :p Vi bruker pop'n'gro formsydde som nattbleier og er fornøyde! De sitter godt på lillemora vår, i hvert fall. Milovia PUL-trekk utapå funker bra, synes jeg, og så lenge vi er flinke til å ta på trekket ordentlig får vi ikke lekkasjer.
 
Formsydde er så dyyy-yyyreeee... Bruker det jeg har pga økonomien.
Rett og slett.
Også sydd noen fleece soakers.
Jeg brukte brettiser og ullbukse fra Nøstebarn de første ukene, men ble ALLTID lekkasjer.
Har vasket buksen flere ganger, lanolisert og alt, men den lakk fortsatt, så jeg gav opp og brukte engangs til han ble stor nok til lommebleier.
Er makan til hvor mye tøy jeg gidder å vaske bare pga lekkasjer :p
Er veldig fornøyd med lommebleiene, spesielt Imse Vimse sine aio - har ikke hatt noen lekkasjer ennå! :)

Bra du fant noe som funka! Her funka ullbukser som bare det, syns det var så artig, men hadde ingen eksplosjonsbæsjer med brettiser... De klarte jeg aldri å få strammet skikelig i beina syns jeg..

Ellers har jeg hatt veldig få lekkasjer, både med tøy og engangs. Har vi kanskje magiske babyer? Leser så mye om lekkasjer... Har nesten ikke hatt det vi.
 
Hm, har ikke prøvd ull, så kan ikke sammenligne, men har ikke tenkt over lukta...? De få gangene vi bruker papir, legger jeg imidlertid merke til den parfymerte papirbleielukta som jeg ikke er storfan av... ;-)

Syns det blir litt innestengt ammoniakklukt med PUL i forhold. En gangs lukter forferdelig kjemisk syns jeg. Fordelen er at jeg lukter når vi må skifte.;)
 
Bra du fant noe som funka! Her funka ullbukser som bare det, syns det var så artig, men hadde ingen eksplosjonsbæsjer med brettiser... De klarte jeg aldri å få strammet skikelig i beina syns jeg..

Ellers har jeg hatt veldig få lekkasjer, både med tøy og engangs. Har vi kanskje magiske babyer? Leser så mye om lekkasjer... Har nesten ikke hatt det vi.

Har ikke hatt lekkasjer i engangs selv :)
Men jeg passer på at den sitter der den skal og at den er satt på riktig, ikke bare slenger den på, liksom :p

Vi blir nok å bruke engangs litt til, til Alvababy bleiene passer han :)
 
Back
Topp