Sytetråd

Jeg er sliten! Det er så tungt å stå nå. Har jo knapt bevegd meg etter fallet. Er så vidt igang med trening igjen, så jeg håper formen vil stige!
 
Sukk... jeg har begynt med levertrøbbel [emoji30] fått ul av lever (jævlig kjipt å være 10 cm unna ungen og så gidder han ikke ta en liiiiten titt en gang). Tatt masse blodprøver og om det blir verre blir det mr... jeg er såååå lei av at det alltid må være et eller annet [emoji19]
 
Sukk... jeg har begynt med levertrøbbel [emoji30] fått ul av lever (jævlig kjipt å være 10 cm unna ungen og så gidder han ikke ta en liiiiten titt en gang). Tatt masse blodprøver og om det blir verre blir det mr... jeg er såååå lei av at det alltid må være et eller annet [emoji19]

Æsj så dumt :(
Er det risiko for prematur fødsel?
 
Æsj så dumt :(
Er det risiko for prematur fødsel?

Tror ikke det i seg selv gir prematur fødsel. Men skal foreløpig settes i gang i uke 38. Spørs om ikke det muligens blir litt før. Åh den som bare kunne sovet seg gjennom de neste 3 månedene!
 
Tror ikke det i seg selv gir prematur fødsel. Men skal foreløpig settes i gang i uke 38. Spørs om ikke det muligens blir litt før. Åh den som bare kunne sovet seg gjennom de neste 3 månedene!

Hadde vært kjekt å kunne ta seg slike pauser innimellom ja. For å slippe bekymringer og plager.
 
Mannen er så forsvinnende lite interessert i alt som har med baby å gjøre :bag:
Ikke vil han diskutere navn. Ikke liker han mine forslag. Ikke vil han komme med forslag.
Han viser null interesse for innkjøp til babyen... ei heller i det faktum at bilen min er for trang til babysete :arghh:
HVA f** gjør man med en sånn mann?

I tillegg forventer han at jeg skal være i normal form og like gira på sex som vanlig. Får mer omsorg hos familien hans enn hos han. Tror han ble litt paff da vi var på besøk hos dem i helga og de behandlet meg som ei gravid dame (gud det var deilig), tok hensyn og spurte masse om babyen, om alt er på stell, navn osv.

Noen som har lyst til å bytte mann i et par dager? ?

*måttebareklagelittvihardetegentligbraaltså*
 
Mannen er så forsvinnende lite interessert i alt som har med baby å gjøre :bag:
Ikke vil han diskutere navn. Ikke liker han mine forslag. Ikke vil han komme med forslag.
Han viser null interesse for innkjøp til babyen... ei heller i det faktum at bilen min er for trang til babysete :arghh:
HVA f** gjør man med en sånn mann?

I tillegg forventer han at jeg skal være i normal form og like gira på sex som vanlig. Får mer omsorg hos familien hans enn hos han. Tror han ble litt paff da vi var på besøk hos dem i helga og de behandlet meg som ei gravid dame (gud det var deilig), tok hensyn og spurte masse om babyen, om alt er på stell, navn osv.

Noen som har lyst til å bytte mann i et par dager? ?

*måttebareklagelittvihardetegentligbraaltså*

Dei er nok litt forskjellig desse mennene på korleis dei tar hensyn og engasjerer seg. Skjønner du blir frustrert når du kanskje hadde trengt litt meir oppmerksomhet og "følge" i svangerskapet! Min eksmann var slik du beskriver..
 
Klager over sterke smerter i korsryggen som har blitt verre utover kvelden[emoji37] Hjelper ikke mye å gå flere timer på betonggulv på jobb heller. Au!!
 
jeg får ikke puste når jeg har kynnere.. og i dag har det vært MANGE av dem etter en litt for aktiv helg.. heldigvis bare 82 dager igjen [emoji12]
 
Ærk, eldste hadde uhell i natt, nærmere 02:50. Mannen syns det var veldig passende at jeg skulle stå opp og ta skiftet. Jah, med bekken fra helvette så var det bare å stå opp etter et mislykket forsøk på over 2 timer å få til å sove etterpå.
 
Neida :)
Jeg liker å være gravid når jeg kjenner spark og sånn. Men den store gløden kjenner jeg ikke. Føler meg bare tykk og ekkel, og ser sånn ut og :(
Og ryggen blir bare verre og verre. Gleder meg masse til baby kommer og den første uken hjemme er over. Kjente veldig på at jeg følte meg fanget sist gang, men kanskje det blir annerledes nå som jeg allerede har et barn fra før og vet hva jeg går til.
Har du barn fra før?
Ja jeg har 3 barn fra før Så ikke akkurat nytt for meg dette her... men denne gangen har vært litt annerledes. Nesten så jeg får dårlig samvittighet ovenfor lille i magen fordi jeg ikke har det tipp topp
 
Som at jeg skulle skrevet det selv!
Jeg har to stykker fra før, og følte det helt likt da å, så jeg er virkelig ingen "gravid-type". Føler meg ikke tilfreds, er mye dårlig, osv. Liker dem best på utsiden [emoji87] Men såklart, veldig takknemlig for at jeg er gravid, og har mulighet til det [emoji849]
Godt å høre at jeg ikke er alene med de tankene
 
Har det tungt om dagen selv.. er nå ferdig med sykemelding som varte i noen uker, kjenner at jeg ikke takler hverdagen nå, mange vonde kynnere hos meg og veldig utslitt! Og i tillegg så har jeg hatt så dårlig mage i flere dager [emoji53] masse luft og det gir seg aldri. I tillegg ligger jeg og kjenner på noe begynnende bekkenløsning og forferdelig vondt stikking nede på høyre side av magen.. har to gutter fra før, kjenner det sliter litt på formen.
Uff jeg føler med deg. Merker at jeg sliter litt om dagen selv... Sover dårlig og er generelt sliten hele tiden. Men føler liksom ikke jeg har grunn nok til sykemelding heller...
 
Mannen er så forsvinnende lite interessert i alt som har med baby å gjøre :bag:
Ikke vil han diskutere navn. Ikke liker han mine forslag. Ikke vil han komme med forslag.
Han viser null interesse for innkjøp til babyen... ei heller i det faktum at bilen min er for trang til babysete :arghh:
HVA f** gjør man med en sånn mann?

I tillegg forventer han at jeg skal være i normal form og like gira på sex som vanlig. Får mer omsorg hos familien hans enn hos han. Tror han ble litt paff da vi var på besøk hos dem i helga og de behandlet meg som ei gravid dame (gud det var deilig), tok hensyn og spurte masse om babyen, om alt er på stell, navn osv.

Noen som har lyst til å bytte mann i et par dager? ?

*måttebareklagelittvihardetegentligbraaltså*
Her er han vel forsåvidt interessert i at vi har tingene vi trenger men mistenker at det er mest pga jeg har en mann som liker og shoppe.... Ikke mye interesse i å kjenne bevegelser på lille og sånt. Og selv om han later som han ikke er lei av å høre på meg klage over dårlige sitte og liggestillinger så vet jeg at han ikke har en ide om hvordan jeg føler meg egentlig.... jeg tror han syns jeg syter litt... Så ikke verdens mest sympatiske mann het heller nei
 
Her er han vel forsåvidt interessert i at vi har tingene vi trenger men mistenker at det er mest pga jeg har en mann som liker og shoppe.... Ikke mye interesse i å kjenne bevegelser på lille og sånt. Og selv om han later som han ikke er lei av å høre på meg klage over dårlige sitte og liggestillinger så vet jeg at han ikke har en ide om hvordan jeg føler meg egentlig.... jeg tror han syns jeg syter litt... Så ikke verdens mest sympatiske mann het heller nei

Det hørtes ut som min samboer! Heldigvis er han flink å hjelper til hjemme slik at jeg skal dra meg litt ekstra på sofaen de dagene det trengs. :) men når det kommer til klaging har jeg fått høre "det blir godt når ungen er ute" hehe jeg har bedt han bite tennene sammen, det minste han kan gjøre er å høre på litt klaging :p
 
Har så lyst på en is, har drømt om en is i 3 dager. Men jeg har svangerskapsdiabetes.... :(
 
Skulle ønske jeg beskymret meg mindre! Føler jeg ikke klarer å glede meg på samme måte som mange andre gravide det med å tørre å virkelig glede seg. 3 aborter gjør virkelig noe med en:( håper han kommer ut sunn og frisk og uten noe dramatisk fødsel. Dagens og første syteinlegg fra meg her inne:dead::)
 
Back
Topp